Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:07:44 GMT

رئیس بنیاد شهید به کرمان سفر می‌کند+برنامه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۹۷۹

رئیس بنیاد شهید به کرمان سفر می‌کند+برنامه‌ها

احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردا به کرمان سفر می‌کند که در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و شهید حاج‌قاسم سلیمانی ادای احترام می‌کند.

وی با بیان اینکه زنگ ایثار با حضور رئیس بنیاد شهید کشور فردا از محل گلزار شهدای کرمان نواخته می‌شود، عنوان کرد: امضای تفاهنامه تامین زمین ساخت مسکن برای 2 هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای یک‌هزار و 200 ایثارگر و ساماندهی گلزار شهدای کرمان با حضور اوحدی و استاندار کرمان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان فردا انجام می‌‌شود و برنامه‌هایی دیگری نیز در این سفر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کرمان رئیس جمهور قاسم سلیمانی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟