Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@12:31:19 GMT

دستگیری عامل فروش آدامس‌های تاریخ گذشته در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۳۸۵

دستگیری عامل فروش آدامس‌های تاریخ گذشته در اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری عامل فروش آدامس‌های قاچاق و تاریخ گذشته و کشف 440 عدد از این نوع آدامس‌ها در عملیات ماموران این فرماندهی خبرداد.

به گزارش فارس، ثابت‌راسخ اظهار داشت: ماموران کلانتری 24 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالا مطلع شدند فردی اقدام به توزیع و فروش آدامس‌های قاچاق و تاریخ گذشته در یکی از محلات می‌کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم حین کنترل و رصد هوشمندانه یکی از محلات حوزه ماموریتی خود فرد متخلف را که در حال تردد با یک دستگاه خودروی وانت پیکان بود را مشاهده و ضمن توقیف خودرو تعداد ۴۴۰ عدد آدامس قاچاق و تاریخ گذشته را در بازرسی از آن کشف کردند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، آدامس‌ها را از فردی خریداری کرده و مغازه‌ها به دلیل قاچاق و تاریخ گذشته بودن آدامس‌ها را از او نمی‌خریدند تصمیم گرفته تا آنها را بین کودکان توزیع و به فروش برساند.

ثابت‌راسخ در خاتمه گفت: پلیس با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم چنانکه اطلاعی از این گونه فعالیت‌های غیر مجاز دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با همکاری مردم دست این متخلفان از جامعه کوتاه شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Ye

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اصفهان قاچاق و تاریخ گذشته آدامس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان