Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزارت بازرگانی آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در بیانیه‌ای از احمد نوزاد قلیک، بهنام پورعمادی، حمید سپهریان، مجتبی فرهادی گنجه و سید جواد احمدی به عنوان دانشمندانی نام برد که در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

 

«ویلبر راس» وزیر بازرگانی آمریکا در کنفرانسی خبری گفت: این افراد نقشی اساسی در برنامه توسعه تسلیحات هسته‌ای ایران داشته‌اند و به همکاری با نظام ایران ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مدعی شد: وزارت بازرگانی به تعهد دونالد ترامپ برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای پایبند است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که ایران همواره تاکید کرده که در پی دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست.

در بیانیه وزارت بازرگانی آمریکا آمده است: این وزارتخانه از سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۰ نهاد را در سراسر دنیا بدلیل مشارکت در فعالیت‌هایی در حمایت از برنامه‌های موشکی، هسته‌ای، تسلیحات کشتار جمعی و سایر برنامه‌های نظامی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
وزارتخانه‌های خارجه و خزانه‌داری آمریکا نیز روز دوشنبه به وقت محلی چند نهاد و فرد ایرانی و خارجی را تحریم کردند.

310 310

کد خبر 1435029

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران