Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:34:49 GMT

جزئیات انتقال سوارز به اتلتیکومادرید مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۶۶۲

جزئیات انتقال سوارز به اتلتیکومادرید مشخص شد

کوپه جزئیات قرارداد لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، بحث‌های زیادی درباره لیست خروجی های این سرمربی هلندی نیز به گوش رسید. در این بین اکثر رسانه ها مدعی شدند که لوئیس سوارز در فهرست فروش بارسا قرار گرفته و کومان به او اعلام کرده که جایی در برنامه‌های وی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوونتوس اما اولین تیمی بود که به شکل جدی برای جذب لوئیس سوارز ابراز علاقه نشان داد اما مشکلات به وجود آمده برای این بازیکن در راه اخذ پاسپورت ایتالیایی باعث شد که بعد از کش و قوس‌های فراوان انتقال مهاجم اروگوئه ای به بیانکونری منتفی شود؛ موضوعی که شب گذشته نیز مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی آن را به شکل رسمی تایید کرد.

 

 

 



بعد از منتفی شدن انتقال سوارز به یووه حالا اتلتیکو مادرید تنها گزینه پیش روی این ستاره خط حمله بارسلونا محسوب می‌شود. حتی طی ساعت گذشته منابع معتبر مدعی شدند که قرارداد خود را با بارسا فسخ کرده و به زودی در تست های پزشکی روخی بلانکو شرکت خواهد کرد.



حالا در همین رابطه کوپه انتقال سوارز به تیم دیگو سیمئونه را قطعی تلقی کرده است. بر این اساس قرارداد سوارز با اتلتیکو مادرید دو ساله خواهد بود و او در این تیم سالیانه 8 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد