Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سرمایه بی‌بدیل کشور، مردمی هستند که اگر به آنها باور داشته باشیم و اگر سرمایه اعتماد آنان را قدر بدانیم، هیچ چیز و هیچ‌کس قادر به آسیب زدن به کشور عزیزمان نیست.

به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، عکسی را به همراه یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«سلام قولا من رب رحیم

امروز چهلمین سالگرد دفاع شکوهمند و یکپارچه ایران عزیز در مقابل تجاوز ارتش عراق و این عکس گوشه‌ای از رشادت و ایثار فرزندان این مرز و بوم است که حتی در میان دفاع در برابر خصم مرگ‌خو نیز زندگی را از نظر دور نداشتند. قاب دوربین‌ها در آن سال‌ها تصاویر متعددی از فضیلت‌های ملت ما را ثبت کرده‌اند اما حافظه جمعی و مشترک ما ایرانیان تنها در این قاب‌های شکوه‌مند متوقف نمانده است.
 سرمایه بی‌بدیل کشور، مردمی هستند که اگر به آنها باور داشته باشیم و اگر سرمایه اعتماد آنان را قدر بدانیم، هیچ چیز و هیچ‌کس قادر به آسیب زدن به کشور عزیزمان نیست. قویترین سلاح، قدرت ایمان انسان‌هایی است که با نیت و عمل خالصانه خود، حماسه‌های ابدی می‌آفرینند و به همین دلیل است که شهدا چراغ راهنمای ما برای عبور از مراحل سخت و طاقت‌فرسا هستند و دفاع مقدس آیینه تمام‌نما از ملتی که به تاریخ و جهان درس عزتمندی و ایستادگی داد.»
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهلمین سالگرد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد