Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، عصر بیستم بهمن ماه سال 92 شلیک گلوله سکوت یکی از گورستان های ورامین را شکست و مردی 35ساله ای به نام علی در خون غلتید.همان موقع دو مرد موتورسوار از گورستان گریختند و رسیدگی پلیسی به ماجرا آغاز شد.جسد در حالی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد که بررسی ها نشان می داد مرد جوان با شلیک گلوله به گردنش از پا رد آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس به بررسی پرداخت و دریافت علی و اعضای خانواده اش بارها از سوی مرد 35 ساله ای به نام بهرام تهدید به مرگ شده بودند.با روشن شدن این موضوع ردیابی بهرام در دستور کار قرار گرفت وچند روز بعد وی دربیابان های حاشیه ورامین فر مرزی بازداشت شد.

اعتراف به جنایت کینه جویانه / شلیک خونین در گورستان

بهرام در همان بازجویی مقدماتی کشتن علی را گردن گرفت و گفت: چند ماه پیش برادر کوچکم به جرم سرقت مسلحانه از یک طلافروشی و آزار یک پسربچه اعدام شد.علی یکی از افرادی بود که از برادرم شکایت کرده و موجب اعدام او شده بود.

وی ادامه داد: مادرم هر روز عکس برادرم را در آغوش می گرفت و اشک می ریخت.با دیدن آن صحنه ها اعصابم به هم ریخت و کینه علی و خانواده اش در قلبم نشست.عصر بیستم بهمن 91 سوار موتور دوستم مجتبی که به تازگی از زندان ازاد شده بود شدم و سر مزار برادرم رفتم.آما رد راه بازگشت بودیم که جا علی را دیدم. من با کلتی که همراه داشتم به او شلیک کردم و همراه مجتبی گریختم.

به دنبال اعتراف های این مرد ،مجتبی نیز دستگیر شد.

در دادگاه

متهمان دوازدهم آبان سال 92 در شعبه 113 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه بهرام گفت: برادرم قبل از اعدام شدن ، کلتی را در خانه مان پنهان کرده بود. به همین خاطر آن روز کلت را برداشتم و به گورستان رفتم.اما

باور کنید مجتبی بی گناه است و اصلا از نقشه من ، اطلاعی نداشت.

سپس مجتبی پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت : آن روز در خیابان قدم می زدم که اتفاقی با بهرام روبه رو شدم.رفیقم از من خواست به خانه اش برویم و با هم مواد بکشیم.اما بین راه او به گورستان رفت و علی را کشت.

در پایان جلسه ، هیات قضایی وارد شور شد و بهرام را به قصاص و 6سال زندان و مجتبی را به 6سال حبس محکوم کرد. این حکم در شعبه هفتم دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

مرگ عامل جنایت در زندان

اولیای دم خواهان قصاص بهرام بودند و زمان زیادی تا اجرای حکم باقی نمانده بود که وی به خاطر ابتلا به بیماری فوت شد. با مرگ وی ،اولیای دم درخواست دریافت دیه را مطرح کردند. اما چون بهرام اموالی نداشت تا به عنوان دیه به اولیای دم پرداخت شود آنها خواستند تا دیه از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

اولیای دم دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند.یکی از آنها گفت: نزدیک به 8سال از کشته شدن برادرمان می گذرد. او بی گناه قربانی جنایت شد.ما می خواستیم تا عامل قتل قصاص شود.اما حالا که فوت شده و اموالی هم ندارد می خواهیم تا دیه علی از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پزشکی کشتن جرم سرقت اعدام قتل اخبار حوادث دیه قاتل بیت المال در زندان درخواست زن عکس ایران فیلم تهران مرگ ساعت مرد تلگرام قیمت دلار اولیای دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور، برگزار شد، گفت: مطالبات مردم پایین دست سد سیمره باید پرداخت شود.

وی افزود: در قانون، مالکیت ساکنان روستاهای پایین‌دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد که باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

بهرام‌نیا ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که در این حوزه باید بیشتر کار کنیم که محل پسماند در شهر ایلام، مهران، ایوان و ملکشاهی و استان مشخص شود.

وی یادآورشد: به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم که وضعیت خوبی در این حوزه نداریم چرا که بی‌توجهی به حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: معاون محترم عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران ایلام، ملکشاهی و مهران به‌صورت مستقیم برای ایجاد محل پسماند وارد عمل شوند.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه بسیار ضروری است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود شهروندانی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماندهای خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که برابر قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت مردم برای داشتن شهری زیبا، گفت مردم برای داشتن شهری زیبا بیش از گذشته مشارکت کنند، به خاطر جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوارهای اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد. باید در این حوزه فرهنگ‌سازی کنیم.

استاندار ایلام در پایان با بیان این‌که نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان آغاز شده است، افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در این راستا اقدام کردند، قدردانی می‌کنیم و اداراتی هم که تاکنون در این راستا اقدام نکردند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سردرب ادارات تحت مدیریت خود اقدام نمایند. هم‌چنین دستگاه‌های اجرایی که این عملیات را آغاز کردند عملیات زیباسازی سیمای بیرونی و درونی شهر را تسریع دهند.

وی ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به این استان اختصاص یابد.

کد خبر 6089116

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد