Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت که انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر در این کشور تاثیری بر سیاست واشنگتن در قبال تهران ندارد.

پمپئو که کشورش بعد از شکست سنگین در شورای امنیت در خصوص تصویب قطعنامه ضد ایرانی دچار انزوای شدید شده است، ادامه داد: «امیدوارم فارغ از نتیجه انتخابات پیش رو، سیاست فعلی واشنگتن در قبال تهران ادامه پیدا کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که سیاست‌های دولت فعلی آمریکا در قبال ایران با واکنش منفی بسیاری از سیاستمداران واشنگتن روبه‌رو شده است، پمپئو مدعی شد که نامه‌ای از صدها عضو کنگره از هر طیف سیاسی دریافت کرده است که خواستار جلوگیری از فراهم شدن زمینه خرید و فروش تسلیحات توسط ایران شده‌اند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مایک پمپئو انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، آنتونوف روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

بایدن ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد