Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به‌ضرورت تأمین امنیت منطقه توسط نیروی انتظامی استان، گفت: لازم است حداقل یک گشت موقت در منطقه حضور داشته باشد و بعد از افتتاح موزه یک پایگاه نظامی در آنجا مستقر شود.

محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مشکلات یادمان شهدای گمنام لرستان، اظهار کرد: این بنا از نظر نصب تابلوها و راهنمای ورودی و خروجی مشکلاتی دارد که انتظار می‌رود این نقص به‌زودی توسط شهرداری رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین بخشی از مسیر تپه شهدای گمنام به ترمیم یا نصب دوباره نیاز دارد که در این امر اداره را و شهرسازی شهرستان خرم‌آباد باید تسریع کنند چراکه در این منطقه پرتگاهی وجود دارد که اگر ایمن‌سازی نشود ممکن است حادثه‌آفرین باشد.

رشیدی تنظیف مستمر یادمان شهدای گمنام را ضروری دانست و افزود: افراد زیادی برای تمسک جستن به این شهدا به این مکان مراجعه می‌کنند که گاهی با صحنه‌های ناخوشایندی مواجه می‌شوند که لازم است این مکان با توجه به تقدسی که دارد مرتب تمیز شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همچنین حفظ و توسعه فضای سبز این یادمان نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مشکلات یادمان شهدای گمنام نداشتن نور کافی است که با توجه به رایزنی‌های انجام شده اداره برق شهرستان خرم‌آباد نسبت به رفع این معضل قول مساعد داده است.

رشیدی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در این منطقه از نظر تأمین آب مورد نیاز، افزود: مشکل ما ذخیره‌سازی آب است که در آینده نزدیک با ایجاد لوله و پمپ مشکل آب شُرب و غیرشُرب منطقه نیز حل می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به‌ضرورت تأمین امنیت منطقه توسط نیروی انتظامی استان، افزود: ممکن است افرادی شرور با حضور در منطقه برای مردم مزاحمت ایجاد کنند که لازم است حداقل یک گشت موقت در منطقه حضور داشته باشد و بعد از افتتاح موزه یک پایگاه نظامی در آنجا مستقر شود.

وی ادامه داد: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای این امور به ما یاری برسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی یادمان شهدای گمنام شهرداری بنیاد حفظ شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند