Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز قائدامینی شامگاه دوشنبه در ستاد مقابله با ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور دانش‌آموزان در مدارس از ۶۴ درصد در روزهای ابتدایی به ۳۷.۴۱ درصد کاهش پیدا کرد که اکنون به ۲۶.۵۹ درصد کاهش پیدا کرده است.
وی افزود: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای آموزش حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا پیروی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائدامینی تصریح کرد: بیش‌ترین حضور دانش‌آموزان با ۸۵ درصد در شهرستان کوهرنگ و کمترین آن با ۱۹ درصد در شهرستان شهرکرد است.
وی حضور معلمان در مدارس چهارمحال و بختیاری را ۹۸.۵ درصد دانست و یادآور شد: ۹۴.۵ درصد مدیران، ۸۹ درصد معلمان و ۷۲.۳ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این در حالی است که پنج درصد دانش‌آموزان استان هیچ‌گونه دسترسی به آموزش‌های مجازی ندارند.
وی گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد ریال اقلام بهداشتی در ۲ مرحله در مدارس چهارمحال و بختیاری توزیع شده است، در حالی است که امکان مشکل در تامین اقلام بهداشتی در آینده وجود دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به وجود ۶۴ دستگاه ترددشمار در استان گفت: میزان ترددهای در این استان همزمان با نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۵ درصد و ورودی و خروجی خودرو ۳۲ درصد کاهش داشته است.
عزیزالله روشن راهداری، زمستان را یکی از چالش‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در زمان شیوع ویروس کرونا اعلام و تصریح کرد: در زمستان امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهدارخانه‌های استان به‌علت محدودیت مکانی ممکن نیست.
روشن افزود: به‌همین منظور مسوولیت اسکان مسافران در راه مانده در جاده‌های چهارمحال و بختیاری به سایر دستگاه‌های اجرایی سپرده شود.
وی به کمبود فضای استراحت در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون حداقل هشت دستگاه کانکس برای جبران کمبود فضای این راهدارخانه‌ها نیاز است.
روشن یادآور شد: رسانه‌ها برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری به‌خصوص هنگام بارندگی‌ها اطلاع‌رسانی لازم را به مردم و رانندگان انجام دهند.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری  دارای ۲۱۰هزار دانش آموز در ۱۰ شهرستان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس شهرکرد چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا مدارس شهرکرد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا دانش آموزان درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر رایگان در مدارس استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، افشین امیریان امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد متفکر شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: جای شهید مطهری امروز بسیار خالی است، امروز نیاز بسیاری در زمینه اقناع و گفت‌وگو با نسل جدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان به مسائل مختلف ایران و اسلام حمله کردند، کتاب‌ها نوشت، عنوان کرد: این شهید بزرگوار سخن بسیار متفکرانه‌ای دارند در خصوص معلمان و فرمودند که من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت. این مسئله، مسئله مهمی در تعلیم و تربیت است.

امیریان با اشاره به اینکه معلمان ما باید تربیت نسلی جست‌وجوگر و متفکر را دنبال کنند، عنوان کرد: تربیت نسل جدید آن چنان مهم است که مقام معظم رهبری هم در این خصوص فرمودند که آسیب‌های اجتماعی را خود دانش‌آموزان باید به دنبال رفع آن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پیش روی ما است، افزود: جان‌مایه و محوریت امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی این است که همه چیز کتاب است و کتاب درسی خود آموزش و پرورش محوریت است. طرح امتحانات نهایی صرفا از داخل خود کتاب درسی است. برای همین از طراحان سوال در کشور تعهد گرفته شده که طراحی سوالات فقط باید از خود کتاب درسی باشد.

امیریان با اشاره به اینکه شعار محوری هفته معلم امسال، «همه مدیون توییم» است، بیان کرد: شاخصه اصلی قطعا «ایران قوی، مدرسه قوی، معلم قوی» است و این بدان معناست که ایران قوی از مسیر مدرسه قوی می‌گذرد و مدرسه قوی نیز از مسیر معلم قوی می‌گذرد، برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع شیر در مدارس استان، بیان کرد: در مجموع تاکنون بیش از 3 میلیون و 800 هزار پاکت شیر در 34 نوبت در مدارس ابتدایی استات توزیع شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت، 22 میلیارد و 800 میلیون تومان مجموع هزینه خرید شیر برای توزیع در مدارس بوده است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال