Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال در نیمه اول بازی سردرگمی را انجام داد و نتوانست روی دروازه حریف خطری ایجاد کند. عراقی ها آنقدر فشار آوردند تا سازمان و تمرکز خط دفاعی ما بر هم بخورد و از همین ضعف برای باز کردن دروازه استفاده کردند. آنها بعد از گل هم عقب نکشیدند و باز هم شانس گلزنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و همه ۴۵ دقیقه دوم به سود استقلال بود.

وی تاکید کرد: با اضافه شدن علی کریمی در نیمه دوم شرایط کاملا فرق کرد و بچه‌های ما بر بازی و حریف تسلط پیدا کردند و در نهایت هم از این برتری استفاده کرده و به گل مساوی رسیدند. اما من افسوس این را می‌خورم که تیم ما در نیمه دوم به اندازه کافی فرصت داشت که پیروزی را به دست آورد اما از این فرصت استفاده نکرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در ساختار و تاکتیک استقلال هنوز مشکلاتی هست که این تیم را آزار می‌دهد. مثل مشکلات در سازمان دفاعی و گل خوردن روی اشتباهات در خط دفاعی. در همین بازی هم گل ساده‌ای خوردیم که ناشی از اشتباهات سازمان دفاعی و اشتباه در جایگیری بود.

بیگی تصریح کرد: وقتی می‌گویم مشکلات دفاعی منظورم خط دفاعی نیست بلکه منظورم استقرار تمام تیم در زمان دفاع است. مقابل الشرطه روی یک کرنر گل خوردیم که اشتباه اول و بزرگتر را شیخ دیاباته انجام داد و روی یارگیری اشتباه کرد و به بازیکن عراقی اجازه ضربه زدن داد و بعد از آن مدافعان تعلل کردند. در صحنه دیگری روی شوت بازیکنان عراقی حسینی واکنش خوبی داشت و توپ برگشتی نزدیک بود با تعلل دو سه بازیکن خط دفاعی به مهاجم عراقی برسد که در نهایت این صحنه به خیر گذشت.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: این مشکلات به مجید نامجو مطلق بر نمی‌گردد. تیم ما از ابتدای فصل در سازمان دفاعی مشکل داشت و برای همین است که تعداد کلین شیت‌ها در طول فصل به انگشتان دو فصل نمی‌رسد. 

وی بیان داشت: خط حمله نقطه قوت استقلال است اما مقابل الشرطه دیدیم که قائدی و شیخ را مدافعان عراقی بسته بودند و تنها یکبار قائدی در موقعیت گل قرار گرفت. با این حال باز هم تیم ما از همان نقطه قوتش که خط حمله باشد به الشرطه ضربه زد و ارسلان مطهری موفق به گلزنی شد.

پیشکسوت استقلال گفت: مقابل الشرطه در خط میانی هم مشکلاتی بود. مسعود ریگی مثل همه بازیهای فصل در این بازی بهترین عملکرد را داشت و علی کریمی هم که در نیمه دوم آمد توانست جریان بازی را تغییر دهد. اما سایر هافبکهای ما عملکرد خوبی نداشتند. توپهای زیادی در میانه زمین لو رفت و تعداد پاس‌های هافبک‌ها به خصوص تا قبل از حضور کریمی در زمین زیاد نبود.

بیگی در خاتمه ابراز امیدواری کرد آبی پوشان بتوانند با هدایت نامجو مطلق بر الاهلی غلبه کرده و به مرحله بعد صعود کنند. وی در این خصوص تاکید کرد: نامجو مطلق از مربیان جوان و بسیار خوب است و من مشتاقانه انتظار موفقیت او را همراه با استقلال می کشم. نامجو به عنوان بازیکن یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران است و برای مربیگری هم زحمت بسیار زیادی در سالهای اخیر کشیده و امیدوارم بتواند ثمره زحماتش را بگیرد. 

کد خبر 5029184

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ قهرمانی فوتبال آسیا سعید بیگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی نیمه دوم خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)