Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کرسی ایمونولوژی بالینی و حساسیت دانشگاه مسکو گفت: گروه کوچکی از افراد با نقص اولیه سیستم ایمنی بدن نباید واکسینه بشوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ الکساندر کارائولوف رئیس کرسی ایمونولوژی بالینی و حساسیت دانشگاه «سچنف» مسکو اعلام کرد که گروه کوچکی از افراد با نقص اولیه سیستم ایمنی بدن نباید واکسینه بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروی جادویی ضد گریپ

بیماری‌های خودایمنی، روماتولوژیک و حتی سرطانی با محدودیتی در این رابطه روبرو نخواهند شد؛ افرادی که از واکسن گریپ استفاده می‌کنند، بهتر است اکنون این واکسن را بزنند. واکسن روسی "اسپوتنیک وی" باید دو بار با فاصله ۲۰ روز تزریق شود.

در جامعه علمی درباره مدت عمل واکسن کووید بحث می‌شود اما همانا واکسن روسی امکان تعیین معیار‌های اساسی و منطقی برای واکسیناسیون آینده و گروه ریسک را فراهم می‌کند.

روسیه اولین کشوری بود که در ماه اوت واکسن ضد کرونا "اسپوتنیک وی" را به ثبت رساند. این واکسن در مرکز "گامالیا" به همراه بنیاد سرمایه‌گذاری‌های مستقیم روسیه ساخته شده است.

واکسیناسیون عمومی با توجه به افزایش تولید و بررسی اطلاعات مربوط به تحقیقات انجام شده در زمان مابعد ثبت واکسن آغاز خواهد شد.

منبع:اسپوتنیک 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا واکسن روسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت کشور روسیه اعلام کرد «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب مسکو قرار گرفته است.

در بیانیه این وزارتخانه به اتهام دقیق زلنسکی اشاره نشده، اما در آن آمده است: «ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از ماده‌های قانون کیفری (روسیه) تحت تعقیب است.»

این در حالی است که مسکو هفته گذشته نیز سه مقام اوکراینی را به فهرست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرده بود.

روسیه در روز جمعه اعلام کرد «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • وزارت کشور روسیه، زلنسکی را در فهرست افراد تحت‌تعقیب قرار داد
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه