Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کرسی ایمونولوژی بالینی و حساسیت دانشگاه مسکو گفت: گروه کوچکی از افراد با نقص اولیه سیستم ایمنی بدن نباید واکسینه بشوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ الکساندر کارائولوف رئیس کرسی ایمونولوژی بالینی و حساسیت دانشگاه «سچنف» مسکو اعلام کرد که گروه کوچکی از افراد با نقص اولیه سیستم ایمنی بدن نباید واکسینه بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروی جادویی ضد گریپ

بیماری‌های خودایمنی، روماتولوژیک و حتی سرطانی با محدودیتی در این رابطه روبرو نخواهند شد؛ افرادی که از واکسن گریپ استفاده می‌کنند، بهتر است اکنون این واکسن را بزنند. واکسن روسی "اسپوتنیک وی" باید دو بار با فاصله ۲۰ روز تزریق شود.

در جامعه علمی درباره مدت عمل واکسن کووید بحث می‌شود اما همانا واکسن روسی امکان تعیین معیار‌های اساسی و منطقی برای واکسیناسیون آینده و گروه ریسک را فراهم می‌کند.

روسیه اولین کشوری بود که در ماه اوت واکسن ضد کرونا "اسپوتنیک وی" را به ثبت رساند. این واکسن در مرکز "گامالیا" به همراه بنیاد سرمایه‌گذاری‌های مستقیم روسیه ساخته شده است.

واکسیناسیون عمومی با توجه به افزایش تولید و بررسی اطلاعات مربوط به تحقیقات انجام شده در زمان مابعد ثبت واکسن آغاز خواهد شد.

منبع:اسپوتنیک 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا واکسن روسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: فرانسه ابتکارات تهاجمی علیه روسیه نخواهد داشت

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه دیروز شنبه در مصاحبه‌ای با پایگاه اوکراینی تله تون اعلاک کرد که علی‌رغم تمایل پاریس برای حمایت قوی از کی‌یف در مذاکرات برای پایان درگیری، کشورش تمایلی به اتخاذ ابتکارات تهاجمی علیه روسیه ندارد. 

وی خاطرنشان کرد: ما مسیر تشدید تنش را در پیش نخواهیم گرفت، زیرا خواهان جنگ دیگری نیستیم، اما حاضریم بگوییم محدودیتی نداریم و بسته به اقدامات روسیه واکنش نشان می‌دهیم.

مکرون خاطرنشان کرد که آماده است با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره پیشنهادات برای کاهش تنش در اوکراین گفت‌وگو کند. وی اظهار داشت که «قطعاً» به اوکراین خواهد آمد و افزود: «وقتی من به طور فیزیکی وارد کی‌یف شدم به این معنی است که پیامی قوی و جهت‌گیری‌های جدید همکاری در میان خواهد بود. 

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در ماه فوریه پس از آنکه پیشنهاد کرد بلوک نظامی به سرکردگی آمریکا «نمی‌تواند» امکان اعزام سربازان ناتو برای کمک به اوکراین را رد کند، واکنش‌های شدیدی را برانگیخت. چندین کشور عضو، از جمله رئیس‌جمهور وقت فنلاند، به سرعت اظهارات مکرون را رد کردند و تاکید کردند که چکمه سربازان اروپایی روی خاک اوکراین نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • واکسیناسیون دو هزار و ۶۸۴ قلاده سگ علیه بیماری هاری در شهرستان طرقبه شاندیز
  • واکسیناسیون بیش از ۶ هزار راس دام سنگین علیه بیماری بروسلوز
  • ایمن سازی طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در بهبهان
  • ۱۰۰ هزار قطعه طیور شهرستان علیه نیوکاسل واکسینه شد
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • مکرون: فرانسه ابتکارات تهاجمی علیه روسیه نخواهد داشت
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید