Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی با برخورداری از ۳۱ مرکز و ۲۴ دفتر در پهنه جغرافیایی ایران همواره تلاش کرده اند تا پوشش همه جانبه‌ای را در اخبار و تولیدات خبری خود داشته باشد و چشم بینایی برای مسئولان و گوش شنوایی برای شنیدن خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم باشد.

مراکز استانی ایرنا روزانه بیش از ۶۰۰ فرآورده مختلف خبری در خروجی ایرنا تولید می‌کنند و تلاش کرده اند با نگاهی نو به مسایل و مشکلات و با رویکرد روزنامه‌نگاری توسعه محور، هم به بیان دستاوردهای دولتمردان در خدمت رسانی به مردم بپردازند و هم در کنار بیان مشکلات، بیان راه حل و چاره جویی برای رفع آن را فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلم توانای خبرنگاران ایرنا در سراسر کشور امسال نیز مورد تایید هیات های داوری جشنواره های مطبوعات محلی قرار گرفت و توانستند در این رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای رتبه های برتر را کسب کنند:

استان زنجان:
در ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های استان زنجان، «بهنام آقاجانلو» برای اثر «مالکیت پسماند روی به دولت رسید» حایز رتبه سوم بخش مصاحبه و «پرویز غفاری» برای اثر «رد پای پلنگ در زنجان» حایز رتبه سوم در بخش خبر شدند.

در جشنواره کرونا و رسانه نیز بهنام آقاجانلو برای اثر «زنجیره مرگی که در صف‌های وام یک میلیون تومانی بافته می‌شود» در بخش تیتر حایز رتبه اول شد و خانم  اکرم بیات از خبرگزاری ایرنا برای اثر «لالایی جیرجیرک‌ها برای تاکستان‌های ابهر» شایسته تقدیر شد.



استان قزوین:
در جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال استان قزوین، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به دلیل اطلاع رسانی جامع، مناسب و به موقع در قالب خبر، گزارش و گزارش تصویری و پوشش وسیع اخبار مربوط به کرونا به عنوان رسانه برتر شناخته شد.

همچنین در بخش گزارش این جشنواره مقام های اول تا سوم از آن خبرنگاران ایرنا شد؛ خانم «نسرین رحیمی» با گزارش «نارنجی پوشان شهر بی دفاع در برابر کرونا»، «میثم مالمیر چگینی» با گزارش «کرونا و بالا رفتن تب اختلافات خانوادگی» و «رضا اولادی» با گزارش «کرونا و خزان گردشگری قزوین» هر سه از خبرگزاری ایرنا عناوین برتر این بخش را به خود اختصاص دادند.


استان تهران:
در نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران، «معصومه آقاامینی فشمی» با اثر«مقبره مشروطه‌نویسان زیر تلی از خاک» و «مهدی مقدر» با اثر  «لاستیک اجاره‌ای برای معاینه فنی موجود است» به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم بخش خبر را کسب کردند و در بخش تیتر نیز رتبه دوم به «فرزانه پیری» برای تیتر «دعوا بر سر گورستان طلای کثیف پایتخت» رسید.

استان سیستان و بلوچستان:
در ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سیستان و بلوچستان، حیدر سرایانی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان به عنوان خبرنگار عرصه دفاع مقدس و پیشکسوت مورد تجلیل قرار گرفت و حامد غلامی خبرنگار عکاس ایرنا در بخش عکس برای اثر «سیلاب در بلوچستان، توفان شن در سیستان» و «لیلا خطیب زاده» خبرنگار ایرنا در بخش گزارش توصیفی، تحلیلی برای گزارش «حاشیه نشینی؛ در چابهار جز فقر و بیکاری یافت نمی شود» به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند. 

استان آذربایجان غربی:
در جشنواره پیام رسانان سلامت آذربایجان‌غربی که با موضوع مدیریت بیماری کرونا ترتیب یافته بود، خانم «طاهره نوید آرین» رابط خبری مرکز ارومیه و «عبدالله رحمانی» خبرنگار دفتر مهاباد به ترتیب رتبه های اول و دوم بخش گزارش و «صابر چهرقانی منتظر» خبرنگار مرکز ارومیه رتبه سوم بخش مصاحبه را به خود اختصاص دادند.


استان البرز:
در چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان البرز «وحیده عسگری» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بخش موضوعی جهش تولید برگزیده شد.

استان فارس:
در سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان فارس، خبرگزاری ایرنا فارس با هفت برگزیده بیشترین تعداد جوایز را از آن خود کرد.
در بخش ویژه، «محمد امین افشارپور» مقام نخست را با گزارش «نوای محرومیت از این سرنای شنیده نمی‌شود»، «سیده سمیرا متین نژاد» با گزارش «در وادی فراموشان» مقام سوم و «غلامرضا مالک زاده» با گزارش «صدای پای طبیعت» شایسته تقدیر شناخته شدند.
«رضا قادری» در بخش حرفه‌ای، مقام سوم بخش عکس را با عنوان «کوچ بهاره عشایر فارس» کسب کرد و در بخش گزارش، «سجاد خسروانیان» با اثر «کوچ غمناک نخبگان فارس» مقام سوم را از آن خود کرد.
«سید احمد نجفی»، مقام دوم را برای یادداشت «ثبت جهانی آثار پاسارگاد، ماموریت پیش رو» و «محمدامین افشارپور» در بخش تیتر، مقام دوم را برای تیتر «این همه کل کل برای نصب دکل» را کسب کردند.



استان خوزستان:
در جشنواره سیل وحدت «علی معرف» عکاس خبری ایرنا خوزستان، موفق به کسب رتبه سوم در بخش مجموعه عکس سین هشتم این جشنواره شد.

استان سمنان:
دو اثر سید عابد میرمعصومی عکاس ایرنا در سمنان به جشنواره عکاسی کرواسی با عنوان «هنر عکاسی» و در موضوعات آزاد رنگی و آزاد تک رنگ راه یافت.

استان چهارمحال و بختیاری:
در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری خبرنگاران ایرنا شامل «خاطره حسین‌زاده» با کسب رتبه اول در بخش خبر و «سمیه پناهنده» با کسب رتبه دوم در بخش خبر و «مریم آل‌مومن» عکاس ایرنا با کسب رتبه دوم در بخش عکس از زمره برگزیدگان این جشنواره قرار گرفتند.

استان مازندران:

در چهارمین دوره عکس سال مطبوعاتی ایران «احسان فضلی اصانلو» عکاس ایرنای مازندران با اثر «مرگ پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله » برگزیده بخش تک عکس محیط زیست شد.

همچنین در هشتمین جشنواره مطبوعات استان مازندران فضلی اصانلو نفر با اثر «پاییز هیرکانی» اول بخش عکس شد.

استان گلستان:

در بخش مجموعه عکس خبری چهارمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران «محمد مهیمنی» توانست با انتشار مجموعه عکس خبری از «سیل گلستان» نشان عکس سال مطبوعاتی ایران را دریافت کند.

استان گیلان:
مجتبی محمدی عکاس ایرنا در گیلان برنده بخش ویژه چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی شد؛ عکس برگزیده وی ابراز شادمانی بانویی سالخورده در مراسم عروسی در روستای انبوه رودبار را به تصویر کشیده است.

استان بوشهر:
در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر «مونا عیدان» برای خبر «تامین آب، اشتغال و مسکن اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه است» در بخش خبر شایسته تقدیر شناخته شد.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار رسانه اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار رسانه اختصاصی ایرنا مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار رسانه اختصاصی ایرنا اخبار کنکور خبرگزاری ها و پایگاه خبرگزاری جمهوری جشنواره مطبوعات عکاس ایرنا بخش خبر بخش گزارش کسب رتبه رتبه سوم رسانه ای برای اثر بخش عکس سوم بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی