Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «نوا» یونان، کریم انصاری فرد، مهاجم جدید آ.اک در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرد که مسعود شجاعی برای آمدنش به آ.اک او را تشویق کرد.

انصاری فرد عنوان کرد: همچنان که همه می دانند مسعود دوست نزدیک من است. او بازیکن بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد.همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون در ایران حضور دارد.

وی افزود: وقتی می خواستم آ.اک را انتخاب کنم با او صحبت کردم. او همه چیز درباره آ.اک را برایم تعریف کرد. چیزهای خیلی خوب را از آ.ک به من گفت. برای من اهمیت زیادی داشت چیزهایی را از بازیکنی بشنوم که تجربه حضور در آ.اک را داشت. هر چیزی که مسعود درباره آ.اک گفت همه خوب بود.

وی درباره اینکه می خواهد مانند شجاعی قهرمانی را تجربه کند، گفت: بدون شک من هم مثل هر بازیکنی می خواهد قهرمانی را تجربه کنم. این دلیل حضورم در آ.اک است. من به اینجا برای گذراندن تعطیلات یا خوش گذرانی نیامدم. هدف من موفقی تیم و رسیدن به قهرمانی است. این تنها دلیلی است که من به اینجا آمدم و با قهرمانی خوشحال می شوم.

مهاجم ایرانی ادامه داد: همیشه به دنبال پیروزی هستم. همیشه به دنبال فتح بیشترین قهرمانی ها هستم. من به همراه همبازی هایم تلاش می کنیم تا هواداران آ.اک را خوشحال کنیم. خوشحالم جزئی از خانواده بزرگ آ.اک هستم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کریم انصاری فرد مسعود شجاعی یونان انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران

پرسپولیس در میان استقبال هوادارانش از هتل امیرکبیر اراک، عازم ورزشگاه امام خمینی شد تا برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار بگیرد.

دریافت 14 MB

   

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت