Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق قوانین مسابقات در صورت برابر بودن امتیاز ۲ تیم یا بیشتر در جدول، بازی رو در روی آن‌ها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند، اما در صورتی که بازی‌های رو در رو مساوی باشد، تفاضل گل تعیین کننده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرایط امتیازی ۲ تیم پرسپولیس و شارجه یکسان است. اگر فرض بر این باشد التعاون عربستان موفق به شکست الدحیل قطر نشود، الدحیل صعود می‌کند و دومین تیم صعود کننده گروه C از میان پرسپولیس یا شارجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین مسابقات در صورت برابر بودن امتیاز ۲ تیم یا بیشتر در جدول، بازی رو در روی آنها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند، اما در صورتی که بازی‌های رو در رو مساوی باشد، تفاضل گل تعیین کننده است. با توجه به قوانین قبلی AFC مبنی بر گل زده در خانه حریف، این تصور وجود دارد که پرسپولیس در صورت تساوی بدون گل یا یک-یک، به دلیل تساوی ۲-۲ در امارات، بالاتر از شارجه راهی مرحله بعدی می‌شود، اما این قانون تغییر کرده است.

با توجه به متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در قطر، AFC قانون گل زده در خانه حریف را حذف کرده و تفاضل گل تعیین کننده است. بنابراین پرسپولیس برای صعود، فقط باید به فکر پیروزی مقابل شارجه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال الدحیل تیم فوتبال پرسپولیس رو در رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها بصورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد  برگزار  خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک