Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مسجد جمکران با محور یاری امام زمان(عج) اجرا می‌شود، گفت: در این هفته سفیران مهدوی مسجد به آسایشگاه‌های جانبازان و دیدار با خانواده شهدا اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره ویژه نامه های مسجد مقدس جمکران برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت رقیه(س)، محور عملیات فرهنگی در میعاد منتظران را تربیت حسینی با کارکرد آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان(عج) تعریف کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا در شب شهادت حضرت رقیه(س) ویژه برنامه سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانی و مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده و قرائت عهدنامه دختران در میعاد منتظران برگزار می شود.

 

وی درباره دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران در طول این هفته با حضور در آسایشگاه های جانبازان، گلزارهای شهدا و دیدا با خانواده معظم شهیدان یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی دارند.

 

حسین آبادی تاکید کرد: در برنامه سفیران مهدوی توجهی ویژه به بزرگداشت شهدای گمنام و نیز شهدای مفقودالاثر می شود.

 

وی در ادامه ابراز کرد: سایر برنامه های مسجد مقدس جمکران در این ایام شامل سخنرانی، مداحی و ... با همان محور آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان(عج) اجرا می شود.

 

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته (دوشنبه، 31 شهریورماه) همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت همزمان با سراسر کشور در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی مسجد مقدس جمکران دفاع مقدس یاری امام زمان عج مسجد مقدس جمکران سفیران مهدوی حسین آبادی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان