Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در یک ویدئو کنفرانس با برخی سفرای خارجی و سازمان های بین المللی تاکید کرد که قدم های ابتدایی برای رفتن به سوی مذاکرات امیدوار کننده است.

عبدالله عبدالله بیان داشت که با شروع مذاکرات امیدواری‌ها برای تامین صلح و ثبات در کشور افزایش یافته است و قدم‌هایی ابتدایی برای رفتن به سوی مذاکرات امیدوار کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصمیم جدی جمهوری اسلامی افغانستان برای تحقق صلح پایدار و با عزت به این نمایندگان اطمینان داد.

سفرای کشورهای خارجی نیز در این ویدئو کنفرانس با استقبال و حمایت از شروع مذاکرات صلح، بر پایان جنگ و خشونت ها در افغانستان تاکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالله عبدالله افغانستان مذاکرات صلح افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات