Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در 31 شهریور 41 سال پیش مجمع عمومی سازمان ملل 21 سپتامبر را روز جهانی صلح نامگذاری کرد و مصادف با این روز حمله ارتش بعثی صدام به ایران انجام شد و جنگ تحمیلی را به همراه داشت. 

وی افزود: دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی عملی صلح‌جویانه و نه جنگ‌طلبانه بود که نتایج زیادی به همراه داشت و صلح پایداری که اکنون با گذشت بیش از سی سال شاهد آن هستیم، شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: متأسفانه یکی از موضوعاتی که در فرهنگ و تاریخ معاصر ما شکل گرفته، مقدس کردن جنگ و نادیده گرفتن صلح است و این موضوع توسط مقام معظم رهبری در سخنانشان نیز ذکر شده است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی پایداری جنگ تحمیلی محسن هاشمی دفاع از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند