Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی حسین میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم برای میرزایی آمده است:

نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب عالی، بر اساس تبصره ۱ ماده ۷ آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی و پیشنهاد دبیر جشنواره به موجب این حکم به سمت "رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نقش اساسی دبیرخانه در برگزاری این رویداد علمی مهم کشور انتظار می‌رود دوازدهمین جشنواره نیز با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بایسته، مانند دوره‌های پیشین، به نحو شایسته برگزار شود. تندرستی و توفیق روز افزون جناب عالی را در ارتقای علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

وزیر علوم در حکم دیگری غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم برای غفاری آمده است: 

نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب‌عالی، بر اساس ماده ۷ آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی، به موجب این حکم به سمت دبیر "دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی" منصوب می‌شوید. امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شاهد برگزاری هر چه مطلوب‌تر جشنواره باشیم. تندرستی و توفیق روز افزون شما را در ارتقای حوزه علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

به گزارش ایرنا،‌ مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد. زمان برگزاری این جشنواره از سوی وزارت علوم اعلام می شود.

آثار مورد پذیرش جشنواره همچون ادوار گذشته در چهار قالب شامل کتاب پژوهشی، گزارش اختتام یافته پژوهش، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد است. آثاری که از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ پایان یافته‌اند می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

به گزارش دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، همچون ادوار گذشته در بخش ویژه نیز جایزه شخصیت‌های پیشرو علوم انسانی و اسلامی، پیشکسوت علوم انسانی و اسلامی، مترجم برتر، انجمن علمی برتر، نشریه علمی برتر و نظریه‌پرداز برتر اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها غلامرضا غفاری جشنواره بین المللی فارابی دانشجو حسین میرزایی منصور غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فارابی دانشجو حسین میرزایی منصور غلامی جشنواره بین المللی فارابی دانشجو حسین میرزایی منصور غلامی اخبار کنکور دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی علوم انسانی و اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید