Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مکتب سلیمانی چراغ راه هدایت انسان‌هاست و دانش‌آموزان ما باید به این مکتب تاسی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم نواختن "زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی" از مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: امروز با عنوان زنگ ایثار و مقامت و با تاسی به مکتب شهید سلیمانی این زنگ نواخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و دانش‌آموزان ما باید با از این مکتب که چراغ راه هدایت انسان‌ها است بهره‌مند شوند افزود: امسال هفته دفاع مقدس با ایام ماه صفر و ماه حزن و اندوه اهل ‌بیت(ع) تقارن پیدا کرده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: به یقین می‌توان گفت بعد از واقعه عاشورا هیچ واقعه و حماسه‌ بزرگی و ماندگاری را در طول تاریخ عالم بشتریت همانند دوران هشت سال دفاع مقدس نداریم که این گونه و جانانه از ارزش‌های اهل بیت(ع) دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در دوازدهمین سفر استانی در استانی حضور پیدا کردیم که بوی حاج قاسم به مشام می‌رسد گفت: آغاز سفر ما نیز با بیعت با شهدا همراه بود تا از عنایت شهدا و جامعه ایثارگری بهره ببریم.

اوحدی با اشاره به آیات قرآن و اینکه شهدا زنده هستند و در بهشت خداوند قرار دارند بیان کرد: به جرات می‌توان گفت که گلزارهای شهدا قطعه‌ای از بهشت در روز زمین هستند.

وی با بیان اینکه توفیق بزرگی است در شهر کرمان و در کنار حاج قاسم باشیم افزود: هر چند حاج قاسم در دل همه مردم کشور، همه مظلومان، مدافعان، رزمندگان و عاشقان اهل بیت(ع) جای دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه حاج قاسم منتسب به این سرزمین است و در کرمان بوی حاج قاسم به مشام می‌رسد گفت: امسال زنگ ایثار و شهادت با رویکرد تاسی به مکتب سلیمانی در سراسر کشور نواخته شده است.

نخستین موزه دفاع مقدس کشور با تدبیر حاج قاسم در استان کرمان ساخته شدفلسفه تشکیل لشکر وابستگان شهید سپهبد قاسم سلیمانی از زبان فرمانده؛ این لشکر مروج مکتب حاج قاسم و گام دوم انقلاب استروایت حاج قاسم سلیمانی از شکل گیری تیپ نیروهای کرمان در دفاع مقدس/ چرا «ثارالله» انتخاب شد؟

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم از رفتار و منش حاج قاسم و اخلاق، وفاداری به ولایت، رهبری و ارزش‌ها، تواضع در برابر خانواده شهدا و غیره درس بگیریم افزود: امیدواریم ما هم در مسیر شهدا و مکتب سلیمانی و تاسی به این مکتب گام برداریم.

به گزارش تسنیم در این مراسم پیام رئیس جمهور توسط اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان دانش آموزان شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مکتب سلیمانی رئیس جمهور دفاع مقدس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام