Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد در اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیرو چهارمین نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد در خصوص تشکیل جلسه با حضور ارگانهای مداخله گر در پیشگیری از خودکشی ، نشستی با حضورآمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ملارد ، کارشناسان آسیبهای فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... برگزار که طی آن آمنه سماوات توضیحاتی در خصوص اقدامات این اداره در جهت پیشگیری از خودکشی را  بیان کرد.

سماوات ضمن تاکید بر لزوم همکاری ادارات عضو کارگروه در جهت کنترل و کاهش آسیبهایی چون خودکشی گفت: خودکشی نوعی آسیب چند بعدی رفتاری است که عوامل متعددی در بروز آن دخیل و همواره به عنوان یکی از مشکلات و نگرانی های بهداشت عمومی مطرح بوده است . پیشگیری از این آسیب نیازمند یک طرح جهانی به همراه استراتژی های کلی و اقدامات محلی است و این استراتژی مستلزم توجه به تمام سطوح پیشگیری بوده و اجزای آن با همکاری نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش،  بهزیستی ، بهداشت و درمان  و .... میسر می گردد.

شایان ذکر است استفاده از ظرفیتهای شهرستانی و همینطور افزایش مشارکتهای مردمی در راستای فعالیت ارگانها از اهداف این کارگروه میباشد.

در پایان مسئول اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ملارد از تمامی ارگانها درخواست پیش بینی تمهیدات لازم در جهت کنترل و آگاهسازی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم را کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به منظور بررسی وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی مسکن مهر صفادشت و شهرک گلهای شهرستان ملارد و پس از بازید از این مناطق، نشستی، با حضور معاون هماهنگیِ امور عمرانی استانداری تهران در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار شد 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت