Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر دژاباروف» رئیس کمیته شورای روابط خارجی فدراسیون روسیه تاکید کرد که علی‌رغم فرمان اجرایی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای تنبیه کشورهایی که با ایران همکاری تسلیحاتی می‌کنند، روسیه به همکاری‌های نظامی با ایران ادامه خواهد داد.

وی روز دوشنبه به خبرگزاری اینترفکس گفت: بگذارید آنها تحریم کنند، من معتقدم که همکاری‌های نظامی ما با ایران ادامه خواهد یافت و امیدواریم که این تحریم‌ها روی این همکاری تاثیر نگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد که تا حالا هم تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال شده است. 

دژاباروف در ادامه اضافه کرد، تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل است که اجباری است. الان فقط تحریم‌های یک کشور به نام آمریکاست که به دلایل نامشخص اعمال شده است.

ترامپ روز دوشنبه در یک بیانیه گفت: «اینجانب امروز اقدامات جدیدی برای محدود کردن تلاش ایران در جهت دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای، موشکی و متعارف به کار گرفته‌ام».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اینجانب، فرمان اجرایی جدیدی برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران صادر کرده و تحریم‌های جدیدی علیه بیش از ۲۴ موسسه و فرد دخیل در حمایت از فعالیت‌های ایران در زمینه سلاح‌های هسته‌ای، موشکی و متعارف وضع کرده‌ام.»

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ روسیه سازمان ملل تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود