Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اورجعلی علیزاده در این خصوص افزود: این تخلفات در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رسیدگی و احکام لازم صادر شد.

وی اظهار داشت: در این مدت در قالب شش جلسه کمیسیون ماده ۱۱ (رسیدگی به تخلفات رانندگان) به ۴۹ پرونده و در هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ به ۵۴ تخلف مؤسسات و شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: احکام صادره کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر پنج مورد تذکر کتبی، سه مورد لغو خدمات شرکت یا مؤسسه و جریمه نقدی است.

علیزاده ادامه داد: مهم‌ترین موارد تخلف رسیدگی شده مربوط به فقدان تجهیزات ایمنی خودرو، اضافه تناژ، حمل بار تجاری در اتوبوس، شکوائیه راننده، تخلف در حمل محموله ترافیکی و فقدان بارنامه است.

وی یادآوری کرد: فعالیت این کمیسیون‌ها در راستای سالم سازی چرخه حمل و نقل، ارتقای کیفیت ارائه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر و ارتقای ایمنی تردد ناوگان حمل و نقل عمومی است.

کد خبر 5030064

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تخلفات رانندگی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد