Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: باید همه بسیج و بسیجی را الگوی خود قرار دهیم و همواره تعامل و ارتباط سازنده با سپاه را جزء برنامه‌های لاینفک دانشگاه بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی، سیروس حدادنیا در حاشیه بازدید امید نصیبی فرمانده سپاه ممسنی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اظهار کرد: بزرگی و عظمت بسیج و جایگاه سپاه در کشور بر کسی پوشیده نیست و امروزه باید همه بسیج و بسیجی را الگوی خود قرار دهیم و همواره تعامل و ارتباط سازنده با سپاه را جزء برنامه‌های لاینفک دانشگاه بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تداوم و بقای انقلاب اسلامی با جاری کردن ابعاد مختلف دفاع مقدس در طول همه دوران‌ها با مدیریت جهادی بوده و بسیاری از افتخارات و دستاوردها از دفاع مقدس حاصل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تأکید کرد:‌ بنا به گفته مقام معظم رهبری استادان بسیجی باید محور ایجاد تحولات علمی، رفتاری و اخلاقی در دانشگاه و جامعه باشند. استاد بسیجی به کسی گفته می‌شود که در هر میدانی به او نیاز دارند، می‌تواند با حضور در آن میدان با تمام وجود تلاش کرده و به اسلام و کشور خدمت کند.

لزوم برقراری ارتباط متقابل بین دانشگاه و سپاه

فرمانده سپاه ممسنی نیز با بیان اینکه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل جوان، پیام اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، گفت:‌ حضور مثبت و پررنگ بسیج دانشجویی و استادان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ضروریات بوده و آیین‌های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد و در این راستا اتحاد و همدلی مردم و مسئولان به نمایش گذاشته می‌شود.

امید نصیبی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی همواره در همه برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با سپاه مقاومت شهرستان همکاری ویژه داشته و مسئولان سپاه از عملکرد خوب دانشگاه در زمینه تعامل به سپاه و ادارات رضایت کامل دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به لزوم برقراری ارتباط متقابل بین دانشگاه و سپاه مقاومت شهرستان ممسنی، دفتر بسیج دانشجویی و اساتید سپاه در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی گشایش یافت و از این پس همه ارتباطات اداری و فرهنگی بسیج دانشجویی و اساتید سپاه با سایر ادارات و دانشگاه‌های دیگر در این واحد دانشگاهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان