Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین با مدیرعامل شرکت هواپیمایی اتریش توافق شد تا مشترکا برای برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی اتریش به ایران در آینده نزدیک تلاش شود.

 عباس باقرپور اردکانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش با «هونس بروخ» مدیرعامل شرکت هواپیمایی اتریش دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در صفحه توئیترش درباره این ملاقات نوشت: در ملاقات دوستانه و سودمندی که با آقای هونس بروخ، مدیرعامل هواپیمایی اتریش داشتم، وضعیت پروازهای مسافری که تحت تاثیر همه گیری کرونا قرار گرفته است را مورد بررسی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرپور اردکانی افزود: توافق کردیم تا مشترکا برای برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی اتریش به ایران در آینده بسیار نزدیک تلاش کنیم.

سفیر ایران بیان کرد: هواپیمایی اتریش از سال ۱۳۶۳ به ایران پرواز داشته است. در حال حاضر، ایران ایر هر شنبه پرواز مستقیم به وین دارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هواپیمایی اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد

علی اکبر صالحی، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران در حاشیه اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای دیدار کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه