Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، امکان مدیریت حجم بالای پیام‌ها با سامانه تیکتینگ در شبکه «شاد» فراهم شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش‌آموزان، ۱۳ شهریور در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به گستردگی و تنوع کاربران و اهمیت بالای فرایند‌ها در شاد، انبوهی از درخواست‌ها، سؤالات و پیام‌های متفاوت با موضوعات مختلفی در پشتیبانی شاد مطرح می‌شود؛ به‌منظور پاسخگویی بهتر به کاربران و افزایش رضایتمندی معلمان، مدیران، دانش آموزان و والدین و افزایش تعامل و نگه داشت کاربران در پلتفرم، سیستم تیکتینگ شاد توسعه داده‌شده است چراکه در یک‌زمان کوتاه حجم پیام‌ها و درخواست‌ها به‌قدری افزایش می‌یابد که مدیریت آن‌ها تنها با سیستم تیکتینگ شاد امکان‌پذیر خواهد بود تا علاوه بر دسترسی همیشگی به این درخواست‌ها، بدون محدودیت زمان و مکان نیز امکان پاسخگویی باشد.

در سامانه تیکتینگ شاد تمامی درخواست‌ها (تیکت‌ها) از تمامی کانال‌های ورودی تعریف‌شده بر روی یک بستر جامع و منسجم گردآوری، دسته‌بندی‌شده و اولویت‌بندی می‌شوند.

با استفاده از سیستم تیکتینگ شاد، عوامل پشتیبانی متفاوت، بر روی یک مسئله کار نمی‌کنند و کاربران با پاسخ‌های متعدد و متفاوت مواجه نمی‌شوند.

با توجه به این‌که برای هر کاربر یک پایگاه داده یکپارچه و ساده توسعه داده‌شده است، عوامل پشتیبان به متون قبلی دسترسی داشته و مسیر تعاملی کاربر با پشتیبانی را بررسی می‌کنند.

ارسال پیام‌ها به صورت خودکار از بانک پاسخ، ارجاع تیکت‌های مشخص به یک واحد خاص، اعلام تیکت‌های فوری و استفاده از سیستم سوالات متداول از جمله ویژگی‌های این سیستم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سامانه شاد پروتکل بهداشتی دانش آموز والدین درخواست ها پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها