Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش ‌و پرورش خبرگزاری فارس، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش‌آموزان، 13 شهریور در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

با توجه به گستردگی و تنوع کاربران و اهمیت بالای فرایندها در شاد، انبوهی از درخواست‌ها، سؤالات و پیام‌های متفاوت با موضوعات مختلفی در پشتیبانی شاد مطرح می‌شود؛ به‌منظور پاسخگویی بهتر به کاربران و افزایش رضایتمندی معلمان، مدیران، دانش آموزان و والدین و افزایش تعامل و نگه داشت کاربران در پلتفرم، سیستم تیکتینگ شاد توسعه داده‌شده است چراکه در یک‌زمان کوتاه حجم پیام‌ها و درخواست‌ها به‌قدری افزایش می‌یابد که مدیریت آن‌ها تنها با سیستم تیکتینگ شاد امکان‌پذیر خواهد بود تا علاوه بر دسترسی همیشگی به این درخواست‌ها، بدون محدودیت زمان و مکان نیز امکان پاسخگویی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سامانه تیکتینگ شاد تمامی درخواست‌ها ( تیکت‌ها) از تمامی کانال‌های ورودی تعریف‌شده بر روی یک بستر جامع و منسجم گردآوری، دسته‌بندی‌شده و اولویت‌بندی می‌شوند.

با استفاده از سیستم تیکتینگ شاد، عوامل پشتیبانی متفاوت، بر روی یک مسئله کار نمی‌کنند و کاربران با پاسخ‌های متعدد و متفاوت مواجه نمی‌شوند.

با توجه به این‌که برای هر کاربر یک پایگاه داده یکپارچه و ساده توسعه داده‌شده است، عوامل پشتیبان به متون قبلی دسترسی داشته و مسیر تعاملی کاربر با پشتیبانی را بررسی می‌کنند.

ارسال پیام‌ها به صورت خودکار از بانک پاسخ، ارجاع تیکت‌های مشخص به یک واحد خاص، اعلام تیکت‌های فوری و استفاده از سیستم سوالات متداول از جمله ویژگی‌های این سیستم است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان دانش مدیریت شاد درخواست ها پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن منصوری معاون فنی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل فنی پرونده‌های قضائی و مرجوعه به پلیس فتا، مشخص است عامل اصلی هک و دسترسی غیرمجاز مجرمان سایبری به حساب کاربری کاربران در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان های بومی و غیر بومی عدم فعال سازی رمز تأیید دو مرحله‌ای و استفاده از رمز و پسوردهای آسان و قابل حدس است.

این مقام مسؤول ادامه داد: افراد کلاهبردار با سو استفاده از عدم آگاهی و سهل انگاری تعدادی از کاربران فضای مجازی به راحتی نسبت به هک حساب‌های کاربری آنان در پیام‌رسان ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و مخاطرات ایجاد دسترسی غیر مجاز به حساب‌های کاربری افراد، افزود: مجرمان سایبری پس از انجام این فرایند ضمن دسترسی به اطلاعات خصوصی و بعضاً محرمانه افراد، فریب خورده؛ زمینه اخاذی و باج‌گیری سایبری را آغاز می‌کنند.

معاون فنی پلیس فتا فراجا در ادامه ضمن توضیح ارتکاب این شگرد توسط افراد سود جو گفت: در مرحله بعد افراد کلاهبردار با دسترسی به مخاطبان این افراد، زمینه فریب آنان را با ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده، ارائه خدمات و یا مساعدت مالی فراهم می‌کنند.

سرهنگ منصوری از عموم مردم خواست با استفاده از رمزهای پیچیده و غیر قابل حدس بر روی شبکه‌های اجتماعی ، با مراجعه به قسمت تنظیمات (settings) پیام‌رسان های بومی و غیر بومی و داشبورد حساب ( Account) گزینه تأیید دو مرحله‌ای ( two- stepverification) را انتخاب کرده و نسبت به تعیین رمز عبور و تنظیم بر روی ایمیل شخصی اقدام کنند.

این مقام سایبری به هموطنان توصیه کرد: در صورت نیاز به دریافت راهنمایی تخصصی و فنی با برقراری تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ از خدمات مشاوره‌ای این پلیس بهره مند شوند.

کد خبر 6100186

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند