Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بعد از حمله صدام بعثی در ۳۱ شهریورماه به ایران دلاورمردان نیروی هوایی به فاصله دو ساعت و نیم از پایگاه هوایی بوشهر پاسخ این حمله را دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی هوایی ارتش، سرتیپ خلبان حمید واحدی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدام بعثی در ۳۱ شهریورماه یورشی به یگان‌های جمهوری اسلامی انجام داد که دلاورمردان نیروی هوایی در کمترین زمان ممکن و به فاصله دو ساعت و نیم از پایگاه هوایی بوشهر این حمله را پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی هوایی ارتش افزود: در زمان صلح تمام نیروهای مسلح، طرح‌های عملیاتی دارند تا در زمان نیاز از آن‌ها استفاده بشود. طرح‌های عملیاتی که به نیروی هوایی ابلاغ شده بود، طرح البرز بود.

واحدی خاطرنشان کرد: زمانی که صدام و صدامیان تصمیم داشتند که پیروزی برق‌آسا داشته باشند، با تلاش دلاورمردان این هدف آنها به یک جنگ فرسایشی تبدیل شد و همانطور که می‌دانید ۵ روز پس از جنگ نیز آن‌ها درخواست کردند تا جنگ متوقف شود.

وی تصریح کرد: از همان روزهای اولیه اعمال تحریم‌ها، اولین تحریمی که در کشور انجام شد، تحریم هواپیما بود، ولی توانستیم با رشادت کارکنان فنی و نیروهای متخصص و جوانان غیور، مشکلات را مرتفع کنیم.

جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: تشکیل اولین جهاد خودکفایی در نیروی هوایی انجام شد و این گروه به بازسازی هواپیماها پرداختند. نیروی هوایی نیاز به تجهیزات زیادی دارد و خدا را شاکریم جوانان متخصص و فعال از کل دانشگاه‌ها پای کار آمدند و حتی کارکنان فنی اقدام به ساخت هواپیما کردند و توانستیم هواپیمای کوثر را بسازیم.

واحدی تصریح کرد: در یک کلام می‌توانیم بگوییم که نیروی هوایی یک نیروی آماده و سرپا و آماده دستور فرماندهی معظم کل قواست.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دفاع مقدس ارتش نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه

دریافت 1 MB دریافت 963 KB

به گزارش همشهری آنلاین، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شکل رسمی از آغاز مرحله اول عملیات نظامی این رژیم در شرق رفح خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد درحال انجام «حملات هدفمند» علیه حماس در شرق رفح است.

کد خبر 849873 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی