Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اتفاق خوبی که در این سفر افتاد امضای تفاهم‌نامه در حوزه مسکن و ایجاد اشتغال ایثارگران در استان کرمان بود که این اتفاق باید برای کشور الگوسازی شود.

وی وی با اشاره به اینکه یکی از مجموعه‌های خصوصی استان در راستای ایجاد اشتغال ایثارگران گام‌هایی برداشته است، افزود: بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا و ایثارگران پای کار آمد که این موضوع بسیار مهم است و در کشور باید مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام دستگاه‌ها درآیند امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این زمینه اقدام کنند.

اوحدی تصریح کرد: ما مدیون خانواده شهدا هستیم لذا اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها است زیرا یک فرزند باید برای مادرش وسایل زندگی راحت را فراهم آورد در حالی که در این شرایط برعکس شده است.

در حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدای کرمان، تفاهمنامه تأمین زمین، ساخت مسکن برای ۲ هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و ۲۰۰ ایثارگر، ساماندهی گلزارهای کمتر از ۱۰ مزار مطهر شهدا به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار کرمان رسید.

کد خبر 5030155

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید اوحدی جانبازان و ایثارگران اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت

محمدعلی علومی نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز کرمان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدعلی علومی، نویسنده، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر ایرانی است که شانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در بم متولد شد، وی در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده ۳۰ سال رمان طنز ایران شد.

او به‌طور خودآموز، اصول داستان‌نویسی را از کتاب‌های آموزشی معدود آن دوران فرا گرفت و در واقع اولین آموزگارانش مردم عادی کوچه و بازار، روستایی‌ها و عشایر بودند، در سال ۷۰، با گردآوری قسمتی از فرهنگ مردم استان کرمان در ماهنامه ادبی-فرهنگی ادبستان مشغول به کار شد و در عین حال چندین سال بخش آموزش داستان‌نویسی را در مجله جوانان بر عهده داشت.

علومی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات، اندوهگرد، پریباد، داستان‌های غریب مردمان عادی، هزار و یک شب نو، خانه کوچک و عطای پهلوان را در پرونده کاری خود داشت.

وی یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در بم درگذشت.

کد خبر 750993

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال