Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلدشت ۷۱ روستا دارد که تاکنون ۴۵ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده و این در حالی است که تا ابتدای سال ۱۳۹۶ تنها چهار روستا در این شهرستان گازرسانی شده بود.

وی ادامه داد: برای توسعه گازرسانی در این شهرستان، پروژه‌ها در ۶ محور برنامه ریزی شده که سه محور آن تاکنون به اتمام رسیده و پروژه‌های سه محور دیگر نیز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پلدشت با بیان اینکه هم اکنون گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان در حال انجام است، اضافه کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به ۹ روستا نیز در مرحله پیمان‌سپاری است که با اجرای آنها، میزان ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی پلدشت به ۹۵ درصد خواهد رسید.

صفری گفت: طی سه سال اخیر، افزایش قابل توجهی در میزان بهره مندی خانوار روستایی از گاز طبیعی رخ داده است.

پلدشت با بیش از ۴۲ هزار جمعیت و با مساحتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۸ کیلومترمربع در شمال آذربایجان غربی قرار دارد؛ این شهرستان دارای ۷۱ روستا و ۲ بخش مرکزی و ارس است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی گاز رسانی پلدشت حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی گاز رسانی پلدشت حسن روحانی آذربایجان غربی گاز رسانی پلدشت حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند