Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:02:21 GMT

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۱۶۰۴

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، دومین رویداد فناوری در خدمت درمان با حضور  مسوولان بیمارستان ها و شرکت های دانش بنیان توسط مدیریت توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

براساس این گزارش ، این رویداد با هدف ترویج فرهنگ همکاری میان فناوران و بازار، تجاری سازی و همچنین یاری رسانی به تیم درمانی کشور در شرایط اپیدمی کرونا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ، در این رویداد بیمارستان های مسیح دانشوری، امام حسین(ع)، طالقانی، شهدا، لقمان و مدرس به ارائه نقاط قابل ارتقا در خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند و فناوران در راستای برآوردسازی این نیازها خدمات و محصولات خود را تشریح می کنند. 

لازم به ذکر است ، فناوران و شرکت هایی که تمایل به ارائه محصولات خود در این رویداد را دارند می توانند تا ۱۰ مهرماه با شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۰۴۶۳۷۰ مکاتبه کنند.

بنابراین گزارش ، این رویداد ۱۵ مهرماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود که حضور در رویداد برای عموم علاقمندان آزاد است و متقاضیان برای حضور و ثبت نام در این رویداد باید به لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeeY1nZcMItNQ8i1_603mQ4q9qPfPeTyhp2LKzEKWpl34mm6w/viewform مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فناوری سلامت دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 

این مانور با مشارکت ۷۰ نفر کاربر و ۷۰ نفر بازرس و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با موفقیت برگزار و صورتجلسه‌های نهایی تهیه، تنظیم و خودکار ارسال شد. 

در این مانور هماهنگی تمامی دستگاه‌های الکترونیک اختصاص یافته به شعب اخذ رای به روزآوری و پیکر بندی و آماده‌ی به کار گیری در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شدند.

لازم به ذکر است در این مانور فرآیند احراز هویت رای دهندگان با پنج نوع مدرک شناسایی و هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت مورد تمرین قرار گرفت که به صورت کامل قابلیت عملیاتی کسب شد. 

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان برای تعیین دو منتخب از بین چهار کاندید راه یافته به مرحله دوم همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه کشور صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد