Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال در استان بیش از ۴۲ هزار تن گوشت قرمز تولید شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مجید جعفری افزود: این میزان تولید گوشت قرمز با توجه به تولید سالانه ۷۶ هزار تن محصول در این بخش، رقم خوب و قابل قبولی است.

وی با بیان این که مشکلی در تامین گوشت قرمز مورد نیاز خراسان رضوی را نداریم ادامه داد: طی این مدت ۶۰۰ هزار تن شیر نیز در این استان تولید شده است که رقم قابل قبولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: شمار بهره‌برداران گاو شیری در استان هزار و ۴۳۳ واحد با ظرفیت ۷۸ هزار و ۳۲۰ راس، گوساله پروار ۴۴۱ واحد با ظرفیت ۳۴ هزار و ۷۰ راس، ۵۹۹ واحد پرواربندی بره با ظرفیت ۲۱۱ هزار و ۱۶۲ راس و واحد پرورش شتر معادل چهار واحد به ظرفیت ۳۵۰ نفر است.

جعفری افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ هزار تن سویا، ۲۰۳ هزار تن ذرت و حدود ۹۷ هزار تن جو که معادل ۶۷ درصد سویا، ۴۸ درصد ذرت و ۲۳ درصد جو مورد نیاز دامداران و مرغداران استان است از محل واردات تامین شده است.

وی ادامه داد: نیاز ماهیانه نهاده‌های دامی در خراسان رضوی معادل ۷۰ هزار تن ذرت، ۷۰ هزار تن جو و ۲۸ هزار تن سویاست که با وضعیت موجود نهاده در استان معادل ۵۲ درصد در زمینه ذرت، ۷۷ درصد جو و ۳۳ درصد در زمینه سویا کسری داریم که به این ترتیب دامداران و مرغداران ناچار باید کسری خود را از بازار آزاد تامین کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشت قرمز تولید مجید جعفری خراسان رضوی گوشت قرمز هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز