Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:16:29 GMT

افزایش آمار روزانه کرونا/۱۷۸ بیمار فوت کردند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۷۸۳

افزایش آمار روزانه کرونا/۱۷۸ بیمار فوت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی ۳۷۱۲ مورد جدید کرونا در کشور، گفت: آمار بیماران به ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر رسید.

لاری به ۱۷۸ مورد فوتی در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به بستری ۳۹۲۲ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه، گفت: تاکنون ۳۶۳ هزار و ۷۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار و ۶۱۹ مورد تست تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 5030288

منبع: مهر

کلیدواژه: سیما سادات لاری ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری آمار کرونا آلزایمر سازمان غذا و دارو پروتکل های بهداشتی دیابت بیمارستان تغذیه سعید نمکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پرواز‌های داخلی این شرکت به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  افزوده شده است گفت:  در حال حاضر برای انجام تمامی پروازهای داخلی و همچنین خارجی از تمامی ظرفیت های هوایی خود استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما به ناوگان ایران ایر ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی‌های شرکت به ویژه در پرواز‌های داخلی افزوده می‌شود گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که بتوانیم ناوگان هوایی خود را تا پایان سال افزایش دهیم.

او اظهار کرد:  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور بهره گیری برای انجام پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های داخلی خواهد بود گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر‌های هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

او گفت: در جهت توسعه شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره‌ای را به عنوان یکی از برنامه‌های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم