Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونادر کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر کرونا جان باختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز 1 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 712 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 817 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 429 هزار و 193 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 178 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 24 هزار و 656 نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون 363 هزار و 737 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

به گفته لاری 3922 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون سه میلیون و 800 هزار و 619 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 31.4 میلیون نفر در دنیا +جدول تغییرات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که با احتساب ۵۱ شهید در پنج جنایت کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ شهید افزایش یافت.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم