Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@21:17:04 GMT

اپلیکیشن Petal Search، موتور جستجوی اختصاصی هوآوی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۸۱۷

«پتال سرچ» در ابتدا به عنوان جایگزینی برای پیدا کردن فایل APK اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما پیشرفت سریع این موتور جستجوگر هوآوی و استقبال گسترده کاربران، «پتال سرچ» را به یک پروژه بزرگ و جدی‌ تبدیل کرده است.

در حال حاضر امکان جستجوی اخبار، تصاویر، ویدئو، فروشگاه‌ها و اطلاعات پروازها برای کاربران «پتال سرچ» فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوآوی مانند سایر ارائه دهندگان موتور جستجو، برای نمایش نتایج بهتر جستجو با سایر شرکت‌ها همکاری دارد. این موارد شامل به‌روزرسانی‌های مستقیم از معتبرترین منابع است که در مورد آن منطقه جفرافیایی بهترین توان جستجو را دارند.

برای ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز از مشاغل محلی، هوآوی از وجود شرکای منطقه‌ای و محلی بسیاری استفاده کرده است. در حال حاضر هواوی برای یافتن نتایج در کشورهای ترکیه و اسپانیا از موتور جستجوگر اختصاصی خود استفاده می‌کند و می‌تواند در بخش جستجو بر روی موبایل با سرویس‌های جهانی مانند Bing و Google رقابت کند.

در حال حاضر «پتال سرچ» برای نمایش نتایج تا حد زیادی به موتورهای جستجوگر سایر کشورها نیز وابسته است. اما هوآوی قصد دارد با طی کردن مراحل ابتدایی، به مرور خدمات اختصاصی خود را به کاربران افزایش دهد. در حال حاضر زمان مشخصی برای استقلال کامل و نهایی شدن جستجوگر پتال سرچ اعلام نشده اما تیم هوآوی کیفیت را به عنوان اولویت خود در این پروژه، هدف قرار داده است، در همین راستا تا آماده شدن کامل «پتال سرچ»، برای نمایش نتایج بهتر در کشورهای مختلف از جستجوگرهای دیگر بهره خواهد برد.

در حال حاضر جستجوگر «پتال سرچ» در قسمت‌هایی از رابط کاربری EMUI هوآوی نیز ترکیب شده است. به طور مثال در رابط کاربری EMUI 11 با پایین کشیدن صفحه نمایش می‌توان به قسمت جستجو دسترسی پیدا کرد که از نتایج پتال سرچ استفاده کرده و دیگر نیازی به مراجعه به «ویجت» (Widget) یا خود برنامه «پتال سرچ» نیست.

همچنین هوآوی در آینده قصد دارد نتایج جستجوی دستیار صوتی Celia را نیز به پتال سرچ متصل کند تا این دو با هماهنگی بیشتری فعالیت کنند.

تنها چهار ماه از شروع به کار موتور جستجوی Petal می‌گذرد، اما پیشرفت سریع آن، نوید دهنده‌ی آینده روشنی برای این سرویس هوآوی است.

منبع: الف

کلیدواژه: موتور جستجو حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران در سالن فدراسیون در حال پیگیری است و بازیکنان برای حضور در لیست نهایی به دنبال جلب نظر سرمربی تیم ملی هستند.

صابر کاظمی قطر پاسوری که این فصل در الکویت کویت توپ می زد قرار است فردا به اردوی تیم ملی ملحق شود و در تمرینات شرکت کند. اما به دلیل نا آماده بودن احتمالا نتواند با تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال شرکت کند. کاظمی فردا با موریسیو موتا پائز در این باره صحبت خواهد کرد تا تکلیف حضور یا عدم حضورش مشخص شود. این در حالیست که تا الان قرار نبود کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شود.

تیم ملی که قبل از اعلام انصراف ها و مصدومیت ها در پست قطر پاسور غنی بود حالا با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و احتمالا صابر کاظمی در این پست به مشکل خورده است و امین اسماعیل نژاد تنها قطر پاسور با تجربه حاضر در اردو خواهد بود.

والیبال ملی ایران در آستانه انتخابی المپیک یکی از عجیب‌ترین سالهای خود را پشت سر می گذراند و شاید حدود ده سال پیش که تیم ملی در چنین روزهایی در لیگ جهانی غوغا می کرد، کسی فکرش را نمی کرد که امروز به چنین سرنوشتی دچار شود.

دیگر خبرها

  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • اختصاصی: سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال