Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@10:24:41 GMT

فوت ۱۷۸ بیمار دیگر مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۱۱۸

فوت ۱۷۸ بیمار دیگر مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز اول مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۷۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خانم دکتر سیما سادات لاری افزود: تعداد کل مبتلایان ایرانی کرونا به ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر رسید.

خانم دکتر لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر لاری افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۱۷ فرد مبتلا به کرونا بستری شدند و ۳۹۲۲ نفر از مبتلایان به کرونا حالشان کاملاً وخیم است.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۶۳ هزار و ۷۳۷ نفر از هم‌وطنان مبتلا بهبود یافته اند.  
استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، بیماری ، کووید 19 ، آمار ، دکتر لاری ، وزارت بهداشت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا بیماری کووید 19 آمار دکتر لاری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد