Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از احداث ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد و بنیاد علوی و ۱۰ هزار واحد با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به زودی در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمدرضا دالوند پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه 1300 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه و کلنگ‌زنی 291 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه کردستان در سال‌جاری که با حضور مسئولان در روستای «کرجو» این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نهاد انقلابی و مردمی سپاه و کمیته امداد از ابتدای تأسیس تاکنون منشاء خیر و برکت برای نظام و مردم و نیازمندان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه؛ کمیته امداد، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌ها با هم‌افزایی و همکاری همواره منشاء خیر و دنبال حل مشکلات مردم هستند، گفت: کمیته امداد از ابتدای فعالیت‌ خود تاکنون، یک میلیون و 950 هزار واحد مسکن تحویل مددجویان داده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور از احداث 134 هزار واحد مسکن در طول سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که امسال این آمار به بالای 150 هزار واحد افزایش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: طرح "جهش تولید و عرضه مسکن" در انتظار تأیید شورای نگهبان است/ تلاش برای رفع مشکلات سیمان و فولادتناقض عجیب در رفتار دولت؛ استقبال از ورود مسکن به بورس و خروج فولاد از بورس!

وی از انعقاد تفاهم‌نامه و ساخت 10 هزار واحد مسکن مددجویی توسط سپاه و کمیته امداد در سراسر کشور خبر داد و گفت: امیدواریم تا یک دو ماه آینده این پروژه‌ها به اتمام و 10 هزار واحد تحویل مددجویان داده شود.

دالوند همچنین از احداث 10 هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد و بنیاد علوی و 10 هزار واحد با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به زودی در کشور خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با این رویکرد و تسریع در اتمام پروژه‌ها، ضمن توانمندسازی، بتوانیم مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنیم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور «توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان» از جزو برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد در کشور خواند و اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات انجام شده تبدیل به یک برند و تجارب در آنسوزی مرزها به‌کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/484/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود