Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از روند پیشرفت فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در حالی از حدود 12 سال پیش آغاز شد که عملیات اجرایی آن با بیش از هزار ملک معارض مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۹۰ درصد این املاک خریداری شده و املاک باقی مانده که مربوط به مسیرهای کندروی شمالی است نیز تا سال آینده رفع خواهند شد.

وی با بیان آنکه تلاش برای تکمیل پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در 4 فاز اجرایی تعریف شده است، افتتاح فاز نخست این پروژه بزرگراهی شامل مقطع 2 کیلومتری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا پل شهید مزینانی به طول دو کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد.

وی یادآور شد: فاز دوم پروژه شامل تندروهای بزرگراه حدفاصل پل شهید مزینانی تا بزرگراه امام رضا(ع) به طول 4 کیلومتر است که تا اوایل آبان ماه امسال افتتاح می‌شود. فاز سوم پروژه دو پل در انتهای شرقی بزرگراه را شامل می شود که تا پایان امسال تحویل شهروندان خواهند شد. فاز چهارم نیز شامل مسیرهای کندروی شمالی و جنوبی پروژه می باشد که تکمیل آنها در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به سرانجام می‌رسد.

صبوری در تشریح عملکردهای ترافیکی پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، اتصال بزرگراه های آزادگان و امام رضا(ع) توسط این پروژه بزرگراهی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تمام کسانی ‌که از شرق کشور قصد ورود به تهران را دارند و می‌خواهند به غرب یا جنوب کشور یا بالعکس ادامه مسیر دهند دیگر نیازی به ورود به داخل شهر ندارند و با استفاده از بزرگراه شهید نجفی رستگار قادر خواهند بود وارد بزرگراه آزادگان و امام رضا (ع) شوند؛ امری که کاهش ترافیک در میدان بسیج و بزرگراه افسریه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بزرگراه شهید نجفی رستگار پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

عبدالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی وظایف بسیار مهمی دارد، اظهار کرد: تحصیل زمین، تعیین‌تکلیف اراضی موات و انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه این معاونت ۷۸۰ مورد پرونده حقوقی در دست دارد، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهد.

وی بیان داشت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری شهر زنجان است.

کد خبر 750673

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد