Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:18:02 GMT

هزار و 921 واحد ناتمام در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۵۰۱

هزار و 921 واحد ناتمام در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی اصغر مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، با تأکید بر اینکه  بر اتمام عملیات اجرایی و تکمیل مسکن مهر تا پایان آبان ماه امسال تاکید کرد و گفت: انتظار دولت این است که به هر نحو ممکن مسکن مهر در این برهه زمانی به لحاظ اجرایی و فیزیکی تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر راه با تأکید بر اهمیت تأمین زیرساخت‌های این پروژه، اظهار کرد: امکانات زیربنایی مانند آب ، برق ، گاز و دیگر ملزومات مسکن مهر باید تا پایان سال جاری تامین و به مردم واگذار شود.

به گفته این مقام مسؤول در حال حاضر هزارو ۹۲۱ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد نیمه تمام و در مرحله نازک کاری قرار دارد.

مهرآبادی در خصوص خدمات روبنایی شهر از جمله مسجد، مدرسه، فضای سبز، بیمارستان و غیره، گفت: امیدواریم با این اقدامات چهره شهر زیبا شده و پس از اتمام مسکن مهر، مسوولان تمام همت و انرژی خود را برای تکمیل و پیشبرد مسکن اقدام ملی بکار ببرند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پروژه مسکن مهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است