Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدامین نقدی گفت: دفاع مقدس به ما این درست را داد که هزینه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن به مراتب کمتر از وادادگی، ساز و تسلیم در برابر دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدامین نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار 8دی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برخی جنگ تحمیلی را مثل بقیه جنگ‌ها می‌دانند اما این دیدگاه یک دیدگاه اشتباه است بلکه از نگاهی جنگ تحمیلی جنگ یک دیکتاتور بر علیه کشورمان بود و نگاه دیگر و درست‌تر این است که در جنگ تحمیلی یک دیکتاتور بازیچه قدرت‌های استکباری به کشور ما حمله کرده بود و ما در مقابل همه آن‌ها ایستادگی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در جنگ تحمیلی فقط با عراق نه جنگیدیم بلکه با تمام دنیای استکباری جنگ کردیم.

امام جمعه فومن تاکید کرد: جنگ ما یک دفاع مقدس بود و ما از خودمان، انقلابمان و ناموس و مرز و اسلاممان دفاع کردیم و این‌ها مسائلی است که باید به آن‌ها توجه کنید. جوان‌ها باید بدانند که آن‌ها جنگ را شروع کردند و ما شروع‌کننده جنگ نبودیم.

حجت‌الاسلام نقدی گفت: زمانی که ما اگر تاریخ ۲۰۰ ساله ایران را بررسی کنیم می‌بینیم در تمام جنگ‌ها ایران مغلوب بوده و بخشی از خاک سرزمینی ما، از بخش اصلی کشور جدا شده است. تنها جنگی که در ۲۰۰ سال گذشته در آن ایران پیروز شده است همین جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران بود.

وی بیان اینکه هزینه ایستادگی، دفاع و چالش با دشمن کمتر از وادادگی، تسلیم و سازش است تاکید کرد: قطعاً اگر دفاع مقدس اتفاق نمی‌افتاد ما باید هزینه‌های به مراتب بیشتری برای حفظ امنیت و زمین خودپرداخت می‌کردیم.

وی با قرائت آیه وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم از سوره مبارکه بقره اظهارکرد: بر اساس این آیه، یهود و نصاری از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه از آن‌ها تبعیت کنیم. امروز هم می‌بینیم که علی‌رغم تبعیت کامل کشورهایی مثل عربستان، همین کشورها همچنان توسری‌خور کشورهای مستکبر عالم هستند و توهین‌هایی مثل گاو شیرده و ... را می‌شنوند و دم نمی‌زنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن

دریافت 131 MB کد خبر 6088156

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است