Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه ساندرو با یک دستگاه اتوبوس در خیابان خوردین خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و سه مصدوم در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان موُمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: ساعت 08:25 صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در محدوده جنوب به شمال "خوردین قبل از هرمزان" از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به اپراتور مرکز منطقه 2 پلیس راهور تهران گزارش شد که بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 2 پلیس راهور به همراه اموال امدادی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران افزود: متاسفانه در این راننده خودروی ساندرو فوت و سه سرنشین آن نیز به علت شدت ضربه وارده مصدوم شده بودند، پس از ارائه خدمات درمانی سرپایی توسط عوامل امدادی به نزدیکترین مرکز امدادی انتقال یافتند.

او عنوان کرد: بررسی اولیه نشان از این داشت، راننده سواری ساندرو که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بود، با یک دستگاه اتوبوس دو کابین که در حاشیه خیابان پارک شده بود به شدن برخورد و متوقف می شود.

مومنی گفت: کارشناسان علت حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو ساندور و ناتوانی وی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

سرهنگ موُمنی به رانندگان و سرنشینان خودروها تاکید کرد: قبل از شروع حرکت استراحت کافی داشته باشند و هنگام حرکت خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنند و در ساعت های خلوت معابر با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که در صورت وقوع خطر راننده بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف تصادف مرگبار اتوبوس پلیس راهور تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!