Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا از بازگشت به کشورش پشیمان شده و قصد دارد بار دیگر بازی در فوتبال اروپا را تجربه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اکسپرس فوتبال، دنی آلوز دفاع راست پیشین تیم فوتبال بارسلونا که در حال حاضر برای تیم سائوپائولوی برزیل بازی می‌کند، تصمیم گرفته است که کشورش را ترک کند و به سطح اول فوتبال اروپا برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوز 37 ساله که 13 ماه پیش با پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به برزیل برگشت، امیدوار است قصد دارد قرارداد خود با سائولوپائولو را با توافق دوجانبه فسخ کند و به همین دلیل هم امیدوار است که از یکی از تیم‌های اروپایی پیشنهاد دریافت کند.

آلوز که هنوز هم فردی پرکار در فضای مجازی است، اخیراً به دلیل شرکت در یک میهمانی در حالی که تیمش برای انجام یک بازی خارج از خانه در جام لیبرتادورس به کلمبیا سفر کرده، مورد انتقاد قرار گرفته است. ظاهراً ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد آلوز در این میهمانی نه تنها ماسک نزده، بلکه در حال  نواختن یکی از آلات موسیقی است حال آنکه دلیل او برای عدم همراهی سائوپائولو در جام لیبرتادورس شکستگی دستش بوده است.

این اتفاق واکنش باشگاه سائوپائولو را به همراه داشته و مدیرورزشی این باشگاه، قرار است جلسه‌ای با آلوز داشته باشد که ممکن است به جدایی بازیکن سابق بارسلونا از این تیم منجر شود. با توجه به اینکه باشگاه بارسلونا در جستجوی یک دفاع راست است، گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته مبنی بر اینکه احتمال دارد باشگاه کاتالان بازیکن برزیلی سابقش را به نوکمپ برگرداند.

آلوز: سائوپائو را برای پایان دادن به دوران بازیگری‌ام انتخاب نکرده‌ام

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بارسلونا دنی آلوز فوتبال بارسلونا دنی آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا