Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:32:46 GMT

امروز ترافیک تهران نیم ساعت زودتر شروع شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۱۰۱

امروز ترافیک تهران نیم ساعت زودتر شروع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد حسین حمیدی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به تغیر زمان رسمی کشور، در سطح شهر تهران تغییر الگوی نسبت به ایام مشابه سال قبل و روزهای گذشته و با رصد دوربین‌های معابر شهری این طور به نظر می‌رسد که بار ترافیکی از ساعت ۰۶:۱۵ صبح شروع شده و ۳۰ دقیقه زودتر از روزهای گذشته آغاز گردید ولی نسبت به سال گذشته، ساعت شروع ترافیک تغیر خاصی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور فاتب ادامه داد: حجم ترافیک و میزان ورود خودروها به معابر شهری در طول روز در تهران نسبت به سال قبل ۲۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد ولی نسبت به قبل از تغیر ساعت ۱۸ در صد افزایش حجم ترافیک را در سطح پایتخت شاهد بودیم.

همچنین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب در خصوص این خبر نیز گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و مقایسه آمار و نمودارهای موجود، حجم ترافیک تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر در مورخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۹‬ نسبت به روز گذشته آن یعنی بعد از تغیر ساعت، ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنین حجم ترافیک تا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۹‬ نسبت به روز مشابه سال قبل ۲۸ درصد کاهش داشته است.

رنجبر همچنین گفت: حجم ترافیک عصر گاهی در مورخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۹‬ نسبت به روز گذشته آن یعنی بعد از تغیر ساعت ۱۵ درصد افزایش و حجم ترافیک عصرگاهی در همین تاریخ نسبت به سال گذشته در حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 5030150

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی ترافیک وضعیت راهها ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اربعین حسینی حجم ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم