Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:47:33 GMT

نبی: باید در فوتبال پایه سناریو داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۱۵۲

نبی: باید در فوتبال پایه سناریو داشته باشیم

به گزارش ایرنا، مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته جوانان و آموزش با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال صبح امروز(سه شنبه) در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

این مراسم که با حضور مهدی محمدنبی، محمود شیعی، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، اکبر محمدی، سعید قاسمی، داوود پرهیزگار، آرمین بابوئی، غلامرضا جباری، پرویز مظلومی، حسین عبدی، فراز فاطمی، کوروش استخری، حسن تیموری، اله کرم، نیما نکیسا، عبدالکریم خسروی،یوسف جعفری، سمیه دهقانیان و ماریا همیراد برگزار شد که پس از صحبت‌های مسوولین، از زحمات و تلاش‌های اکبر محمدی در راس کمیته جوانان تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم از زحمات میرشاد ماجدی در کمیته آموزش تقدیر شد. ضمن اینکه غلامرضا جباری به عنوان سرپرست کمیته آموزش در این مراسم معرفی شد.

برای روند رو به رشد باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون در ابتدای جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مسوولین در کمیته اموزش و جوانان گفت: در بخش‌های تئوری،فوتبال ایران قوی بوده و باید اجرایی شود تا شاهد روند رو به رشد آن هم با برنامه‌ریزی دقیق باشیم. بدون شک در بخش فوتبال پایه اگر لیگ پویایی داشته باشیم می‌توانیم در رده‌های بالاتر شاهد فوتبال با کیفیتی از لحاظ تکنیک و تاکتیک باشیم. بر همین اساس باید سناریویی در بخش استعدادیابی و فوتبال پایه داشته باشیم تا بتوانیم به هدفمان که موفقیت تیم های ملی است برسیم.

وی افزود: روند موففیت‌های امروز ماحصل تلاش‌های دیروز است.اگر تیم جوانان اولین بار به جام جهانی صعود می‌کند، یا دیگر تیم‌ها در قهرمانی آسیا عنوان کسب کرده و یا جز سه تیم برتر شدند، پایه‌سازی و برنامه‌ریزی بود که در لیگ‌های پایه و از سال ۸۳ صورت گرفت. بنا براین در بخش فوتبال پایه باید با استراتژی درست پیش رفت تا در رده‌های ملی و بالاتر به موفقیت رسید.

تغییرات در فوتبال را باید به فال نیک گرفت

مرتضی محصص ،رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون در ادامه این جلسه گفت:بدون شک کمیته جوانان و آموزش برای توسعه فوتبال و مربیگری تلاش می‌کنند و امیدوارم در آینده با برنامه‌ریزی‌های مناسبی که صورت می‌گیرد، به اهدافمان برسیم.

همدلی، اعتماد و وفاداری به سیستم باعث موفقیت می‌شود

میرشاد ماجدی ،سرپرست کمیته جوانان فدراسیون در این مراسم گفت: معتقدم همدلی، اعتماد و وفاداری به سیستم باعث موفقیت می‌شود. بر همین اساس این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام هدفم این است که با تلاش و حمایت مسوولین برای فراهم کردن روند رو به رشد فوتبال و توسعه تیم‌های پایه گام بردارم.

محوریت فوتبال، مربی و آموزش آن است

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش در ادامه این نشست افزود: امیدوارم بتوانم بهتر از گذشته در بخش آموزش مثمر ثمر باشم. همانطور که می‌دانید محور ورزش، فوتبال است. محور فوتبال مربی است.محور مربی نیز بحث آموزشی است که این نشان می دهد بخش آموزش در فوتبال به چه مقدار حائز اهمیت است. بر همین اساس با برنامه‌ریزی و استراتژی برنامه‌هایی که طبق سیاست‌های فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا است، پیش می‌رویم تا به اهداف خود برسیم.

از تجربیات و نکات کلیدی می‌توان بهترین استفاده را کرد

اکبر محمدی، رییس سابق کمیته جوانان در این مراسم گفت: حدود ۱۶ ماه در کمیته جوانان فعالیت کرده و امیدوارم مفید بوده باشم. در کمیته جوانان بخش استعدادیابی، اجرایی، استعدایاب گزینی، برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه‌های مختلف در راستای توسعه فوتبال پایه را پیش بردیم و از از تجربیات و نکات کلیدی پیشکسوتان استفاده کردم. فعالیت در بخش جوانان بسیار سخت است و امیدوارم مسوولین فدراسیون از هیچ حمایتی برای رشد و گسترش فوتبال در بخش جوانان و پایه دریغ نکنند.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها حسین عبدی محمود شیعی نیما نکیسا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرویز مظلومی مهدی محمد نبی میرشاد ماجدی مرتضی محصص

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عبدی محمود شیعی نیما نکیسا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرویز مظلومی مهدی محمد نبی میرشاد ماجدی مرتضی محصص حسین عبدی محمود شیعی نیما نکیسا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرویز مظلومی مهدی محمد نبی میرشاد ماجدی مرتضی محصص اخبار کنکور فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی کمیته جوانان داشته باشیم برنامه ریزی فوتبال پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

موحدی ادامه داد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا سی‌ام خرداد تمام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امتحانی پایه متوسطه اول به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان فقط امتحانات هنرستان‌های فنی و کار و دانش به صورت داخلی است و سوالات در مدرسه طراحی می‌شود.

وی همچنین به تجهیز ۹۲ حوزه امتحانی در استان اشاره کرد و افزود: این حوزه‌ها مجهز به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب هستند.

موحدی همچنین گفت: ۸ حوزه تصحیح به صورت الکترونیکی داریم که برگه‌های امتحانی پس از رونوشت‌برداری بر روی سامانه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو تصحیح کننده از نقاط مختلف کشور برگه‌های امتحانی را بدون اعمال نظر نمره می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است