Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادنی دیدار روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از متقاضیان خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت می توان به حضور مدیرعامل یک شرکت تجاری و مالک یک کارخانه لبنیاتی اشاره کرد و البته سایر متقاضیان خرید امتیاز این باشگاه، افرادی هستند که با فوتبال و همچنین باشگاه سپیدرود رشت آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هرحال هم اینک شرایط این ۶ گروه توسط کمیته ویژه ای در حال بررسی است و امیدواریم که هرچه زودتر تکلیف مدیریتی و وضعیت باشگاه سپیدرود رشت مشخص شود تا این تیم آماده حضور در رقابت های لیگ دسته دوم شود.

وی بیان کرد: هم اینک زمان مهمترین دشمن تیم فوتبال سپیدرود رشت است چون هم اینک تکلیف این تیم مبهم است و روزها نیز همچنان سپری می شود که این تیم در رقابت های فصل آتی لیگ دسته دوم با چه گروه کادر فنی و با چه بازیکنانی در لیگ حضور خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته با مشخص شدن وضعیت مالکیتی و خریدار جدید ، این مشکلات نیز به طور حتم به زودی برطرف خواهد شد و امیدواریم که هر شخص و گروهی که بتواند مشکلات این تیم قدیمی و پرطرفدار را برطرف کند، این باشگاه را در اختیار بگیرد.

دیدار خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مدیرتی این باشگاه، متاسفانه تعدادی از بازیکنان قرارداد خود را به طور یکجانبه فسخ کرده اند و از تیم جدا شده اند که وضعیت کنونی به هیچ وجه مساعد نیست اما طرفداران این تیم امیدوارند که با واگذاری امتیاز این باشگاه، تمامی مشکلات سپیدرود برطرف شود.

قرار است کمیته ای با هماهنگی فرمانداری شهرستان رشت، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال گیلان و حوزه نظارتی و امنیتی و نماینده دادستانی تشکیل و در خصوص مالکیت این تیم تصمیم گرفته شود و همچنین وضعیت مالی و امنیتی خریداران در کمیته مذکور  بررسی می شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت، با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات ، به رقابت های لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد. 

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود سپیدرود رشت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله زنجیرانی فراهانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در آزمون سراسری امسال، دو هزار و ۸۵۰ داوطلب در پنج رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اضافه کرد: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و ۹۰۰ نفر زن و ۹۵۰ نفر مرد هستند.

وی گفت: از مجموع داوطلبان شرکت در آزمون سراسری، یک هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند.

کد خبر 6089275

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل