Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خواجوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه راهبرد نظام‌مند کسب و کارهای زنان روستایی بر اساس الگوی LNSIE  که در سال ۹۸ در استان کلید خورد ، با حضور مدیر گروه کارآفرینی دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری و مشاور شرکت کارآفرینی زاگرس و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید استان به مدت سه روز تیرماه سال جاری مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: با اجرای این طرح در استان ۲۹ نفر از کارشناسان، تسهیلگران و مدیران صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در سه دوره سه روزه با موضوعات مهارت‌های زندگی، خلق ایده و بوم کسب و کار آموزش‌دیده و ۵۹۷ نفر از زنان روستایی را از آموزش‌های LNSIE برخوردار کردند، اجرای این مدل کسب و کار منجر به ایجاد ۱۰۰ کسب و کار جدید  و بهبود ۱۷۰ کسب و کار در روستاهای مختلف استان شد.

وی گفت: در برنامه پایش که در روستاهای شهرستان‌های اردبیل، نمین و مشگین‌شهر انجام شد طی برنامه مشارکتی اثرگذاری آموزش‌ها، چالش‌ها و راهکارهای منطقی و عملی برای حل موانع ایجاد و توسعه کسب و کار بررسی شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل تداوم و تسری این آموزش‌ها در سایر روستاها، پایش مستمر کسب و کارها توسط مربیان، تعامل بین‌بخشی برای جلب حمایت‌های دولتی و خصوصی را در بهبود فضاهای کسب و کارهای زنان روستایی موثر دانست.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی اردبیل بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی اردبیل بهبود فضای کسب و کار وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی اردبیل بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور زنان روستایی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!