Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اتهام واشنگتن علیه ایران، انتقام ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را قطعی، جدی و واقعی دانست. واکاوی پیام های این اتفاق در برنامه «از زاویه دیگر» در کانال بالکان شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه 30 دقیقه ای با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که در دوران دفاع مقدس، طرف اصلی نبرد، صدام و حزب بعث عراق نبود تاکید کردند، طرف اصلی قدرت هایی مثل آمریکا بودند که از انقلاب ضربه بدی خورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی موضوعات مهمی که در این پیام مطرح است و نیز تاثیرات دفاع مقدس در توانمندی و بالندگی چهل سال اخیر جمهوری اسلامی ایران توسط دکتر مظاهر حامی کارگر استاد دانشگاه و مهمان برنامه در استودیوی شبکه بالکان در تهران مورد تحلیل قرار می گیرد. 

همچنین بازی روانی و بدون مدرک واشنگتن علیه ایران در روزهای اخیر که از طریق نشریه آمریکایی «پالیتکو» مطرح و دنبال شده است برای مخاطبان و بینندگان منطقه بالکان شبکه سحر بازگو می شود. 

«از زاویه دیگر» سه شنبه 1 مهر ساعت 16:30 به وقت تهران با اجرای آنکیتسا بهجتی بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است. 

محسن جعفری تهیه کننده برنامه «از زاویه دیگر» است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت