Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران خواستار همکاری مشترک بیشتر و استفاده از تجارب بین‌المللی این انجمن به منظور توسعه ورزش همگانی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی صبح امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگوی برخط با «ولفگانگ بومن» ضمن قدردانی از نگاه و رویکرد مثبت «تفیسا»  گفت: موضوع کم تحرکی یک مسئله و چالش جهانی است و از این رو به اشتراک گذاری تجارب جهانی در این راستا بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ما بیش از هر زمان دیگر به تجارب موفق بین‌المللی در این راستا نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی افزود: خوشبختانه رویکردها و برنامه‌های فدراسیون کاملاً با ادبیات روز ورزش همگانی منطبق است و امیدوارم بتوانیم با تکیه بر رویکرد بازاریابی اجتماعی زمینه کاهش کم تحرکی ملی فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی همکاری و تعامل یا تفیسا را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد نقش فدراسیون همگانی به عنوان تنها مرجع ملی توسعه ورزش همگانی در اجرای پروژه‌های جاری فدراسیون بویژه طرح ملی شهر فعال مورد توجه قرار گیرد.

بومن دبیرکل تفیسا نیز با اشاره به محتوای دقیق و حرفه ای برنامه راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: تفیسا آماده حمایت کامل از برنامه‌ها و پروژه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران است و امیدوار است تعامل و همکاری دو سازمان در بالاترین سطح ممکن تداوم یابد.

بومن از برگزاری کارگاه های بین المللی و همچنین برگزاری دوره های تخصصی برای پروژه های ویژه فدراسیون بویژه شهر فعال خبر داد.

شجیع: فراهم نبودن زیرساخت‌ها، دلیلی بر تعطیلی ورزش همگانی نیست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش همگانی ورزش ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد