Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۲۰ هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسید.   بیشتر بخوانید: کاهش جزئی قیمت طلا و سکه در بازار
وی افزود: امروز نرخ دلار حدود ۲۵۰ تومان در کشور افزایش یافت، اما نرخ انس جهانی حدود ۵ دلار کاهش یافت که نهایتا  این عوامل موجب افزایش قیمت طلا و سکه در کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار‌ داخلی معامله شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت

قیمت نفت در پی افزایش امید به آتش‌بس در جنگ غزه، برای سومین روز کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در بحبوحه افزایش امیدها به توافق آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش ذخیره‌سازی‌ها و تولید نفت خام در ایالات‌متحده، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت جهان، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) برای سومین روز پیاپی کاهش یافت.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوئیه امروز ساعت ۴ و ۵۶ به وقت گرینویچ با ۷۰ سنت یا ۰.۸درصد افت به ۸۵ دلار و ۶۳ سنت برای هر بشکه رسید.

نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا در ماه ژوئن با ۷۵ سنت یا ۰.۹درصد افت، ۸۱ دلار و ۱۸ سنت برای هر بشکه معامله شد.

پس از تلاش دوباره مصر برای احیای مذاکرات بین حماس و رژیم صهیونیستی، که انتظار می‌رود توافق برای آتش‌بس بین دو طرف به سرانجام برسد، قیمت‌های جهانی نفت خام با کاهش روبه‌رو شد.

تحلیلگران بانک ای‌ان‌زد امروز طی یادداشتی گفتند: احتمال توافق آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی، نگرانی‌ها از تشدید درگیری‌ها و هرگونه اختلال احتمالی در عرضه را کاهش داده است.

در همین حال، فشار بر قیمت‌ها سبب افزایش ذخیره‌سازی‌های نفت خام ایالات‌متحده و افزایش عرضه آن شد.

اداره اطلاعات انرژی روز سه‌شنبه اعلام کرد تولید نفت آمریکا از روزی ۱۲ میلیون و ۵۸۰ هزار بشکه در ژانویه به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار بشکه در ماه فوریه رسید که بیشترین افزایش ماهانه آن طی سه سال گذشته است.

به‌گفته تحلیلگران ای‌ان‌زد، علائم تداوم تورم همچنین نگرانی‌ها را درباره تقاضا برای نفت خام افزایش داد و این در حالی است که در آستانه فصل افزایش سفرها با خودروهای شخصی در ایالات‌متحده، که سبب افزایش شدید تقاضای بنزین می‌شود، این نگرانی‌ها اوج خواهد گرفت.

تازه‌ترین نظرسنجی رویترز در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) نشان داد تولید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در ماه آوریل با ۱۰۰ هزار بشکه افت به ۲۶ میلیون و ۴۹۰ هزار بشکه در روز رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱