Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:12:19 GMT

مالک جدید باشگاه داماش گیلانیان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۶۵۵

مالک جدید باشگاه داماش گیلانیان تعیین شد

گروه استان‌ها- اسماعیل حاجی‌پور طی قراردادی مالکیت باشگاه داماش گیلانیان را به سامان سهرابی واگذار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مالکیت باشگاه داماش گیلانیان عصر امروز از اسماعیل حاجی‌پور به سامان سهرابی منتقل شد تا پس از 4 سال این باشگاه با یک مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق آنچه در صفحه رسمی این باشگاه درباره سابقه مالک جدید و جوان این باشگاه نوشته شده، اصلیت مالک جدید گیلانی عنوان شده است و گفته شده که وی مالک یک باشگاه گمنام به‌نام سامی اسپور در آنتالیا ترکیه است و به‌عنوان مدیربرنامه هم فعالیت می‌کند.

در چند ماه گذشته مدیریت این باشگاه چندین بار اعلام کرده بود که قصد تیم‌داری ندارد و حتی طی نامه‌ای اداره این باشگاه را به استانداری گیلان منتقل کرده بود که البته هرگز مورد پذیرش واقع نشد.

«داماش گیلانیان» در مقابل «قشقایی شیراز» به‌برتری دست یافتلیگ دسته یک فوتبال|«داماش گیلانیان» در مقابل «نیروی زمینی تهران» به برتری دست یافت‌لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| «داماش گیلانیان» در مقابل «فجرسپاسی شیراز» در رشت به‌تساوی دست یافت

امتیاز تیم فوتبال داماش گیلانیان 4 سال پیش توسط حاجی‌پور از سیروس رجاء مالک تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر در لیگ دسته دوم خریداری شد و موفق شد که سال گذشته به فینال جام حذفی ایران راه پیدا کند و در ادامه با خرید امتیاز تیم کارون اروند راهی لیگ دسته اول ایران شدند.

داماش امسال با قرار گرفتن در رتبه 12 لیگ آزادگان توانست سهمیه گیلان را در این لیگ حفظ کند و سال آینده به‌همراه ملوان انزلی و چوکای تالش باید در این مسابقات به میدان برود.

انتهای پیام/615/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داماش گیلانیان مالک جدید لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سوگواران و عزاداران در سالروز ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام  گیلانیان ولایتدار در سوگ این امام همام اشک ماتم ریختند. 

گیلانیان دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته جات عزاداری در شهادت امام جعفر صادق علیه السلام عزاداری کردند و یاد این امام همام را گرامیداشتند و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری سوگواری کردند.

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام