Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمودرضا مرادی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این پنج پروژه اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل دستگاه سی تی اسکن اورژانس بیمارستان امام رضا (ع)، بخش آی سی یو بیمارستان گلستان، دستگاه سی تی اسکن شهرستان هرسین، اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و مرکز غربالگری سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا مستقر در کلینیک بوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پنج پروژه‌ای که امروز به بهره برداری رسید اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال استفاده کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی، تجهیزات و آماده سازی دستگاه سی تی اسکن اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در مجموع ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: آی سی یو بیمارستان گلستان نیز در زمینی به مساحت ۶۹۰ مترمربع و در قالب ۱۵ تخت ساخته شده و برای تجهیز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هفت میلیارد تومان هزینه شده و خیرین هم ۴۰۰ میلیون تومان برای خریداری هشت دستگاه مانیتور کمک کرده‌اند.

مرادی با اشاره به توجه به بخش‌های دیگر استان کرمانشاه، گفت: همچنین سی تی اسکن ۱۶ اسلایس شهرستان هرسین افتتاح و راه اندازی شد که حدود ۶ میلیارد تومان برای نصب، تجهیز و آماده سازی این دستگاه هزینه شده است.

وی به اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی نیز اشاره کرد و افزود: این اورژانس در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و در قالب ۱۶ تخت افتتاح که برای ساخت آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون و برای تجهیز آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین به مرکز غربالگری سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) مستقر در کلینیک بوستان اشاره کرد. و گفت: برای افتتاح این مرکز ۲ میلیارد تومان هزینه شده که اجرای برنامه تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان‌ها از اهداف افتتاح این مرکز که شامل بخش‌های: ماموگرافی، سونوگرافی، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی، آندوسکوپی و سایر بخش‌ها است.
 

کد خبر 5030476

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرمانشاه هرسین ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اورژانس بیمارستان تومان هزینه شده میلیارد تومان بهره برداری سی تی اسکن امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد